سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر کسی ظرف زلالی را در گوشه‌ای آلوده کند خودش هم در معرض آلودگی قرار خواهد گرفت، تاکید کرد:

البته از این افراد در متن مردم خیلی کم است اما در مدعیان زیاد است که به وقتش آنها را تهدید و دست‌هایشان را قطع خواهیم کرد.

محمود احمدی‌نژاد که 17فروردین  در مراسم تقدیر از فعالان تنظیم بازار سخن می‌گفت و مهر خبر آن را منتشر کرد، همچنین گفت: مجلس دولت را پشتیبانی کند تا موانع در هدفمندسازی یارانه‌ها برداشته شود.

نفت، برای رفاه و آرامش ملت ایران است

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کشوری که بتواند ماهواره به فضا بفرستد، هسته‌ای شود و به دانش‌های بنیادین دست پیدا کند، این کار را هم انجام خواهد داد، تاکید کرد: باید در حوزه اقتصادی جهش کنیم یعنی با چند تصمیم بزرگ، ایران به جرگه کشورهای درجه اول دنیا خواهد پیوست.

احمدی‌نژاد در ادامه این سخنرانی گفت: کشور ما نه تنها چیزی از سایر کشورها کم ندارد بلکه اضافه هم دارد. برخی‌ها تا صحبت نفت می‌شود آخ و اوخ می‌کنند در حالی که این ثروت خدادادی است و برای بالا بردن کیفیت زندگی، رفاه و آرامش ملت ایران است.

رئیس دولت دهم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد: ما در حال حاضر سالی 100 هزار میلیارد تومان انرژی در کشور مصرف می‌کنیم؛ درصورتی که می‌توانیم با 20 درصد صرفه جویی سطح زندگی مردم را حفظ کنیم.

رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه نوروز 89 بسیار پرشورتر و پرنشاط‌تر و با صفاتر نسبت به نوروز سال‌های گذشته برای ملت ایران بود، گفت: ملت ایران در نوروز 89 سرشار از امید، نشاط و طراوت بودند.

همه کسانی که رفتار ملت ایران را در نوروز از نزدیک مشاهده کردند بر این نکته اذعان دارند که نوروز، روز شادمانی، به هم پیوستگی و امید و نشاط ملت ایران بود.

حتی کمی گران‌تر

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، احمدی‌نژاد که در مراسم تقدیر از فعالان تنظیم بازار در نوروز 89 سخن می‌گفت، ادامه داد: خوشبختانه درخصوص تنظیم بازار اتفاق بزرگی رخ داد؛ اتفاقی که باعث شد قیمت کالاها نسبت به 5سال گذشته از یک کاهش چشمگیری برخوردار شود که از این باب خدای بزرگ را شاکریم.

رئیس دولت دهم همچنین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کشور تاکید کرد: یک ملت نمی‌تواند با دیگران قطع رابطه کند. یکی از این نوع ارتباطات در اقتصاد است؛ یعنی هم صادرات لازم است و هم واردات.

او با بیان اینکه باور ما این است که ایران اسلامی می‌تواند قریب‌به‌اتفاق نیازهای خود را تامین کند، خطاب به ملت ایران گفت: خود مردم باید توجه داشته باشند که اگر جنس ایرانی را ولو به قیمت کمی بالاتر از مشابه خارجی خود بخرند بهتر است، اینها باعث افزایش تولید در کشور خواهد شد و از سوی دیگر باعث ایجاد اشتغال برای جوانان‌مان خواهد شد.

کد خبر 104496

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز