دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد که در مراسم جشن روز ملی هسته‌ای، با حضور رئیس‌جمهور، از چند دستاورد هسته‌ای رونمایی خواهد شد.

به گزارش مهر، علی‌اکبر صالحی خبر داد: رئیس‌جمهور روز جمعه چند خبر خوب اعلام خواهد کرد که امیدواریم خبرهایی شادی آفرین برای مردم باشد. صالحی با اشاره به نامگذاری سال 1389 به سال همت مضاعف و کار مضاعف از جانب مقام معظم رهبری و حرکت این سازمان در سال جدید، گفت: در هر حالتی باید در پی کار مضاعف و همت مضاعف باشیم؛ چه شرایط بین‌المللی هموار شود و چه نشود.

معاون محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه درصورت هموار شدن شرایط بین‌المللی باید جبران مافات کرد و فعالیت بیشتری نسبت به گذشته انجام داد، تاکید کرد: همکاران ما در سازمان انرژی اتمی شبانه‌روز درحال فعالیت هستند. با وجود این، باید بیش از پیش تلاش کرد.

او ادامه داد: اگر هم شرایط بین‌المللی همچنان ناهموار باقی بماند، باز هم باید فعالیت‌مان را مضاعف کنیم تا شرایط بین‌المللی و سیاسی را که برای ما ایجاد کرده‌اند، جبران کنیم.
 صالحی به نیازهای گوناگون صنعت هسته‌ای اشاره کرد و گفت: اگر این نیازها برطرف نشود، باید آنها را در داخل تامین کنیم و برای تامین آنها به فعالیت بیشتری نیاز داریم و باید همت مضاعفی به خرج دهیم یعنی به عبارتی روی پای خود بایستیم.

او تاکید کرد: بحث خوداتکایی در این صنعت نیاز به فعالیت مضاعف و چند برابر دارد و همت مضاعف و اعتماد به نفس بالایی را می‌طلبد تا بتوانیم خود را در وضع مناسبی قرار دهیم.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز با اشاره به برگزاری جشن روز ملی هسته‌ای در 20 فروردین ماه، اظهار داشت: جشن روز ملی هسته‌ای امسال، بعدازظهر روز 20 فروردین ماه در سالن همایش‌های میلاد تهران برگزار خواهد شد.

علی شیرزادیان افزود: رئیس سازمان انرژی اتمی، مقامات کشوری، اعضای هیات دولت، اعضای شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیپلمات‌ها و سفرای کشورهای خارجی از دیگر شرکت‌کنندگان در مراسم روز ملی هسته‌ای امسال خواهند بود.

کد خبر 104396

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز