یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال امید به دلیل عدم توافق با مسئولین فدراسیون از ادامه همکاری با این تیم انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین جلسه غلامحسین پیروانی با علی کفاشیان که پیش از عید انجام شد، فدراسیون فوتبال برنامه‌های تیم امید را برای یک سال آینده تایید کرد و قرار شد در بحث مالی برای تمدید قرارداد، اعضای کادرفنی با فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان جلسه‌ای برگزار کنند.

در این جلسه امیر حسین پیروانی به نمایندگی از سرمربی تیم، پیشنهاد مالی را مطرح کرد و قرار شد معینی این مبلغ را با کفاشیان در میان بگذراد.

روز یکشنبه (15 فروردین) در راستای جلسه قبلی برای تمدید قرارداد، امیرحسین پیروانی به نمایندگی کادر فنی با فریدون معینی جلسه‌ای برگزار کرد اما این جلسه نتیجه‌ای جز کناره‌گیری غلامحسین پیروانی از تیم امید نداشت.

پس از این جلسه به دلایل مختلف غلامحسین پیروانی از تمدید قرارداد با فدراسیون انصراف داد.

وی در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد و اظهار داشت: "جدایی‌ام از تیم امید دلایل مختلفی داشت و ادامه همکاری‌ام با این تیم سخت شده بود. نهایتا پس از جلسه‌ای که امروز بین امیر حسین، برادرم و آقای معینی به عنوان نماینده آقای کفاشیان انجام شد به این نتیجه رسیدم که با تیم امید همکاری نکنم و در زمان دیگری در خدمت این تیم باشم".
وی افزود: "پیشاپیش برای سرمربی آینده تیم امید، هر شخصی که می‌خواهد باشد آرزوی موفقیت می‌کنم چون جوانان بسیار خوبی به لحاظ فنی در این تیم هستند که همگی آینده خوبی دارند".

پیروانی تاکید کرد: "در مدتی که با این بازیکنان بودم جز خوبی از آنها چیزی ندیدم و اگر بحثی هم با بازیکنان داشته‌ام پدرانه بوده است و امید دارم که ناراحتی از من نداشته باشند. از فدراسیون فوتبال هم تشکر می کنم که این بار سنگین را از دوش من برداشت و من با کمال رضایت و بدون این که از کسی ناراحت باشم این تصمیم را گرفتم. برای فدراسیون و تیم ملی و مردم آرزوی موفقیت دارم".

این مربی خاطرنشان کرد: "من حرفم را با دو بیت شعر به پایان می‌برم که در آن حرف‌های زیادی نهفته است. ترک من و وصل رخ دلبر شدنی نیست/ این کار محال است میسر شدنی نیست/ هر شیشه نگردد به جهان لولو مرجان/ هر سنگ درخشنده که گوهرشدنی نیست."

کد خبر 104251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز