همشهری آنلاین: جوانان ایران ، در نخستین روز رقابت‌های بین المللی جام سیراکف بلغارستان، در کشتی آزاد صاحب 3 مدال طلا و یک برنز و درکشتی فرنگی صاحب 2 مدال نقره و یک برنز شدند.

 به گزارش واحد مرکزی خبر، در رشته کشتی آزاد و در وزن 50 کیلوگرم عبدالله فولادوند پس از دو پیروزی مقابل حریفانی از روسیه و رومانی، در دیدار فینال حریفی از قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن60 کیلوگرم، مهران نصیری پس از پیروزی مقابل دو حریف از بلغارستان، رقیبانی از روسیه و رومانی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

نصیری در دیدار پایانی نیز در دو تایم، با نتایج مشابه یک بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد و دومین مدال طلای تیم ایران را به دست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم، مرتضی رضایی قلعه پس از سه پیروزی مقابل حریفانی از ترکیه و دو حریف از بلغارستان، در دیدار فینال نیز با ضربه فنی حریف بلغارستانی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 96 کیلوگرم، محسن کاظمی با شکست مقابل حریف ترکیه ای و پیروزی مقابل حریف قزاقستانی صاحب مدال برنز شد.

در رشته کشتی فرنگی هم در وزن 50 کیلوگرم، امیر کعب عمیر با دو پیروزی مقابل حریفان بلغاری، در دیدار فینال مقابل حریف قزاقستانی شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در وزن 74 کیلوگرم، کمال محمدعلیزاده با سه پیروزی مقابل حریفانی از مجارستان، چک و قزاقستان در دیدار فینال مقابل حریف دیگری از قزاقستانی شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 96 کیلوگرم مجتبی ممی زاده که با یک پیروزی مقابل حریف ترکیه ای و یک شکست برابر حریف مجارستانی به گروه شانس مجدد راه یافته بود، با شکست دادن حریف قزاقستانی به دیدار رده بندی راه یافت و با پیروزی دو بر صفر مقابل حریف مجارستانی، صاحب مدال برنز شد.

در وزن 60 کیلوگرم نیز رضا کنعانی که با شکست مقابل حریف بلغاری به گروه شانس مجدد راه یافته بود در این مرحله ابتدا حریف ترکیه ای را در دو تایم با نتیجه 5 بر صفر شکست داد، اما در دیدار رده بندی با نتیجه 3 بر صفر مغلوب حریف قزاقستانی شد و به مقام پنجم بسنده کرد.

در همین وزن، وحید خواجه نادری که با کسب دو پیروزی مقابل حریفانی از آمریکا و قزاقستان و شکست مقابل حریف مجارستانی به دیدار رده بندی راه یافته بود، با شکست 5 بر صفر مقابل حریف قزاقستانی پنجم شد.

امیر کعب عمیر در وزن 50 کیلوگرم و رضا کنعانی در وزن 60 کیلوگرم از تیم کشتی فرنگی نوجوانان در این رقابت ها شرکت کرده بودند.

دیدارهای وزن های 55 ،66 ،84 و 120 کیلوگرم، امروز برگزار می شود،که شش آزادکار و هفت فرنگی کار ایران به مصاف حریفان خود می روند.

رقابت های جام سیراکف بلغارستان، در رده سنی جوانان در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

کد خبر 103786

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز