دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اعلام آغاز مانور امنیت در تهران از ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در روز سه‌شنبه خبر داد

سردار سرتیپ حسین ساجدی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای مانور ارتقای امنیت در تهران از ساعت 14 روز دوشنبه با حضور یگان‌های مختلف پلیس در پایتخت گفت: اجرای این طرح در راستای تامین امنیت چهارشنبه آخر سال، ایام نوروز و امنیت محلات و جلوگیری از سرقت است.

وی گفت: در پی درخواست مردم پلیس با افرادی که مانع آسایش و نشاط مردم شوند و ایجاد ناهنجاری در مراسم چهارشنبه آخر سال کنند به طور قاطعانه برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: عوامل پلیس از ساعات اولیه بعدازظهر روز سه‌شنبه در مکان‌های پیش‌بینی شده حضور می‌یابند و کلیه سازمان‌های امدادی و خدماتی مانند اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات شهری و بسیج در کنار مجموعه پلیس تهران جهت ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای در سطح شهر مستقر می‌شوند تا روزهای پایانی سال برای شهروندان تلخ نشود.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه محدودیت ترافیکی در سطح معابر در روز سه‌شنبه اعمال نمی‌شود، گفت: در عین حال تردد موتورسیکلت‌سواران در تهران از ساعت 14 روز سه‌شنبه تا ساعت 24 همان روز خصوصا در مناطق شمالی شهر ممنوع است و ماموران پلیس از تردد این دسته از وسایط نقلیه جلوگیری کرده و موتورهای متخلف توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: راکبان این دسته از موتورسیکلت‌های توقیفی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت خود روز چهارشنبه به راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا آخرین چهارشنبه سال برای تهرانی‌ها همراه با نشاط و بدون بروز حادثه و در کمال امنیت سپری شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال با تقدیر از شهروندان به ایسنا گفت: خوشبختانه اطلاعات خوبی توسط شهروندان در خصوص مواد محترقه غیرمجاز در اختیار پلیس تهران قرار گرفت که این امر موجب شد بیش از 30 تن مواد محترقه غیرمجاز از متخلفان کشف و ضبط شود.

کد خبر 103513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز