همشهری آنلاین: سیزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا در تالار بسکتبال آزادی تهران با قهرمانی مهرام به پایان رسید.

سیزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاههای غرب آسیا عصر روز یکشنبه (23 اسفند) در تالار بسکتبال آزادی تهران به پایان رسید و تیم بسکتبال مهرام با نمایشی خیره‌کننده مقابل تیم الجلای سوریه به مقام قهرمانی این دوره از بازی‌ها دست یافت.

به گزارش ایپنا، یاران مصطفی هاشمی در این بازی از ابتدا پرقدرت ظاهر شدند و با درخشش بازیکنانی نظیر صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، حامد آفاق و همچنین 2 بازیکن خارجی این تیم نگذاشتند یاران الجلای سوریه عرض اندام کنند.

بدین ترتیب تیم بسکتبال مهرام به عنوان قهرمان بسکتبال غرب آسیا به مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا که اردیبهشت ماه در کشور قطر برگزار می‌شود، صعود کرد.

از سوی دیگر تیم‌های الجلای سوریه (تیم دوم مسابقات)، الریاضی لبنان (تیم چهارم مسابقات) و دوهوک عراق (تیم پنجم مسابقات) به عنوان دیگر نمایندگان غرب آسیا به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند. در این میان تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان با وجود کسب مقام سوم بازیها به دلیل قانون حضور یک تیم از هر کشور از حضور در مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا محروم شد.

ذوب آهن با شکست نماینده لبنان سوم شد

در هفتمین روز جام باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا، ذوب آهن اصفهان با شکست نماینده لبنان مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد. ذوب آهن اصفهان با پیروزی مقابل هوپس لبنان، سومین پیروزی خود را به دست آورد و مقام سوم سیزدهمین دوره جام باشگاه‌های غرب آسیا را کسب کرد. وقت قانونی این دیدار با نتیجه مساوی 89 به پایان رسید، در وقت اضافه ذوب‌آهن موفق شد 103 بر 100 حریف لبنانی خود را شکست دهد.

پیروزی تیم های الریاضی و الجلا در روز ششم

تیم‌های بسکتبال الریاضی لبنان و الجلای سوریه در روز ششم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در این خصوص در روز ششم رقابت‌ها و در مهم‌ترین بازی، نمایندگان لبنان یعنی الریاضی و هوپس به مصاف هم رفتند که الریاضی حریف خود را با نتیجه 93 بر 85 شکست داد.

در دیگر دیدار الجلا، تیم قدرتمند این رقابت‌ها مقابل تیم بسکتبال دوهوک عراق به پیروزی 104 بر 65 دست یافت تا شایستگی‌های این تیم بیش از پیش مشخص شود.

کد خبر 103474

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز