گروه سیاسی: با آغاز تبلیغات انتخابات سومین دوره شوراها،‌ رقابت‌ها بر اساس فهرست‌های پیشنهادی گروه‌های مختلف شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

به نظر می رسد اصولگرایان هم با اتخاذ راهبردی جدید ،‌ با یک طراحی مناسب در حال تعریف قاعده بازی با هندسه ای نو هستند.

در اولین جلسه ائتلاف بزرگ اصولگرایان که به ریاست مهدی چمران و تمامی اعضا فهرست این ائتلاف در سومین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز چهارشنبه 15 آذر برگزار شد، در خصوص ایجاد ائتلاف بزرگ اصولگرایان و  ضرورت های این مهم و اهمیت جایگاه شوراها وتاثیر آن درنمایاندن کارآمدی نظام اسلامی و خدمت به شهروندان تهرانی بحث و تبادل نظر شد.

تمامی اعضاء ائتلاف بزرگ اصولگرایان بر حمایت از دولت اصرار داشته و شرط هماهنگی بین تمامی قوا وهمکاری تمام دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به ملت شریف را یک ضرورت غیر قابل انکار دانستند.

فهرست نهایی اصولگرایان که نهایی و اعلام شد بدین شرح است:

عباس شیبانی، مهدی چمران،رسول  خادم، مرتضی طلایی، عبدالمقیم ناصحی، منظر خیر حبیب اللهی، حمزه شکیب، محمود خسروی وفا، حسن بیادی، حبیب کاشانی، معصومه آباد، محسن سویزی، بهمن ادیب زاده ، محسن وفا مهر و امیر علی امیری. 

در عین حال خبرگزاری فارس اسامی فهرست بخش دیگری از اصولگرایان که در ستاد رایحه خوش خدمت فعالیت می‌کنند ‌را اعلام کرد.

فارس بخشی ازاین فهرست احتمالی را  7 عضو فعلی شورای شهر (سلطانخواه، زیاری، واعظ آشتیانی، معتمدآذر، دانشجو، زریبافان و شکیب) دانست. 8 عضو دیگر این فهرست نیز چنین معرفی شده اند: بذر‌پاش، عباس‌زاده، مسجدی، اعلایی، تفرشی، سجادی، محمد علی رامین و پروین احمدی‌نژاد. البته این ستاد رسماً امروز فهرست خود را اعلام می کند.

ائتلاف جمعی از خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی هم فهرست مورد حمایت خود را اعلام کرد.

اعلام اسامی این فهرست در حالی انجام شد که این فهرست کاملاً با فهرست ائتلاف اصولگرایان اشتراک داشته و تنها ترتیب افراد متفاوت است.

امیری رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری و قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این که فهرست جبهه پیروان خط امام و رهبری با دو فهرست‌ دیگر اصولگرایان اشتراکات حدود 11 نفره دارد از مهدی چمران، شیبانی، خسرو شکیب، مرتضی طلایی، عبدالمقیم ناصحی، معصومه آباد، مسجدی، سجادی، زریبافان، زیاری و واعظ آشتیانی به عنوان اعضای مشترک این فهرست با فهرست‌های رایحه خوش خدمت و ائتلاف اصولگرایان نام برد.

بر این اساس به احتمال زیاد 8 عضو ائتلاف جبهه پیروان خط امام و رهبری با فهرست رایحه خوش خدمت و 6 تن نیز با فهرست ائتلاف اصولگرایان مشترکند.

کد خبر 10340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز