سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۴:۳۰
۰ نفر

ناصر قراگزلو: بازیکنان تیم پرسپولیس اولین تمرین جدی خود را پس از دیدار با فولاد در زمین شرکت واحد برگزار کردند؛ تمرینی که در آن سرمربی پرسپولیس فشار زیادی را به بازیکنان در طول یک تمرین90 دقیقه‌ای وارد کرد.

اشپیتیم آرفی ، مهاجم پرسپولیس در طول دیدار تدارکاتی با تیم یاران دایی با وجود ناراحتی از ناحیه انگشت شست به بازی ادامه داد. این امر باعث تشدید مصدومیت آرفی شد.MRI جدید نشان داده که انگشت شست آرفی دچار شکستگی شده است. حمید علی‌عسگر و سامان آقازمانی دو بازیکن پرسپولیس برای انجام برخی هماهنگی‌ها با علی دایی بر سر تمرین حاضر شده و پس از کسب اجازه از سرمربی تیم‌ به تمرینات تیم ملی امید پیوستند.

شیث رضایی پس از 10‌دقیقه تمرین دچار گرفتگی شدید عضلانی شد و پس از صحبت با علی دایی و پزشک تیم به تمرین اختصاصی پرداخت. زرینه پزشک پرسپولیس بررسی وضعیت نهایی شیث را به تمرین امروز موکول کرد. تنها غایب تمرین پرسپولیس محمد پروین بود؛ بازیکنی که فعلا به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو قادر به تمرین با سایر بازیکنان پرسپولیس نیست.

کاشانی در تمرین پرسپولیس

حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس، در اواخر تمرین در محل تمرینات تیمش حضور یافت و جلسه‌ای خصوصی با علی دایی داشت و در مورد مسائل مختلف تیم با سرمربی پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت. حبیب کاشانی از علی دایی خواست دیگر در مورد علی کریمی و بحث‌های اخیر در رابطه با حضور احتمالی وی در پرسپولیس صحبتی را مطرح نکند.

کاشانی پس از جلسه با علی دایی در رختکن تیم نیز جلسه‌ای 30 دقیقه‌ای با بازیکنان تیمش داشت و درخصوص دیدار با ملوان و برخی مسائل دیگر، صحبت‌هایی را با بازیکنان مطرح کرد. کاشانی از بازیکنان خواست تا به روند موفقیت‌آمیز خود در لیگ ادامه دهند.

تغییر در مثلث تهاجمی پرسپولیس

هادی نوروزی تنها بازیکن سه‌اخطاره پرسپولیس برای دیدار با ملوان است. البته او تا پایان تمرین روز گذشته از سه اخطاره بودن خود اطلاع نداشت اما با استعلام باشگاه مشخص شد که نوروزی به دلیل محرومیت، دیدار با ملوان را از دست می‌دهد. این محرومیت علی دایی را وادار به تغییر اجباری در ترکیب تهاجمی تیمش خواهد کرد.

در سیستم 1-3-2-4 پرسپولیس، این بار علی دایی یکی از اضلاع مثلث تهاجمی‌اش را در اختیار ندارد و ظاهرا در کنار کریم باقری و هوار ملامحمد از محمد منصوری یا مجتبی زارع استفاده خواهد کرد. مهدی شیری و میثم بائو شانس کمتری نسبت به منصوری و زارع برای حضور در ترکیب پرسپولیس دارند.

دلخوری بازیکنان از لیدرها

محسن خلیلی، مهاجم پرسپولیس و چند بازیکن دیگر این تیم بابت اتفاقات دیدار با فولاد و تشویق بازیکنانی چون غلامرضا رضایی و خلعتبری، لیدرهای تیم‌شان را مقصر اصلی می‌دانند و اعتقاد دارند بازیکنانی که هنوز در پرسپولیس زحمت نکشیده‌اند و عرق نریخته‌اند نباید تشویق شوند. این گروه معترض اعتقاد دارند تشویق بازیکنان دیگر تیم‌ها در حین بازی، ناخودآگاه باعث پایین آمدن روحیه بازیکنان پرسپولیس می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی

پیرو شکایت باشگاه استیل‌آذین از حبیب کاشانی، وی بعدازظهر سه‌شنبه به همراه شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهد یافت تا در خصوص مسائل مطروحه در پرونده از خود دفاع کند. باشگاه استیل‌آذین در شکواییه‌اش از حبیب کاشانی مدعی شده بود که وی پیش از پایان فصل و در حالی که 2 ستاره استیل‌آذین با این تیم قرارداد دارند، گفته کریمی و مهدوی‌کیا را به پرسپولیس خواهد آورد. باشگاه استیل‌آذین مدعی است که قبل از اتمام فصل کاشانی نباید در مورد جذب دو بازیکن کلیدی این تیم صحبت می‌کرد.

دایی: پرسپولیس بهترین تیم ایران و آسیاست

سرمربی پرسپولیس با اشاره به رده‌بندی فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال گفت: «ما بهترین تیم ایران و آسیا هستیم و همین موضوع کارمان را دشوارتر می‌کند.» علی دایی درباره دیدار روز جمعه مقابل ملوان گفت: «همیشه بازی در انزلی سخت بوده و من این تجربه را دارم. آنها تیم خوب و یکدستی هستند و هواداران پرشوری دارند. درست است در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند، اما احترام خاصی برای ملوان و هواداران آن قائلیم.»  وی درباره رده‌بندی فدراسیون آمار و تاریخ جهان و اینکه پرسپولیس بهترین تیم ایران شده به فارس گفت: «غیر از این هم نمی‌تواند باشد.

ما در ایران و آسیا بهترین تیم هستیم. تیمی که به عنوان بهترین تیم ایران انتخاب می‌شود باید این موضوع را در زمین مسابقه هم ثابت کند. با توجه به این انتخاب مسئولیت بازیکنان سنگین‌تر شده است.»  سرمربی سابق تیم ملی درباره صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر مخالفت با جدایی وی از تیم ملی گفت: «کاری با صحبت‌های کفاشیان ندارم. خدا را شکر از زمانی که از تیم ملی رفته‌ام، راحت‌تر شده‌ام. به این حرف‌ها فکر نمی‌کنم. بارها گفته‌ام و بازهم می‌گویم کفاشیان در خصوص رفتن من از تیم ملی تصمیم گیرنده نبود.

حالا هم می‌گوید از رفتن من از تیم ملی ناراحت است.» دایی در پاسخ به این سئوال که قبل از حضورش در پرسپولیس برخی بازیکنان حرف‌های داخل تیم را به بیرون منتقل می‌کردند، عنوان کرد: «بازیکنان باید بدانند پرسپولیس مثل خانواده‌شان است و حتی زمانی بیشتر از خانواده را در تیم سپری می‌کنند، پس باید حرمت خانواده را نگه داریم. صحبت‌های این جمع نباید به بیرون درز کند و باید داخل خانواده بماند. خوشبختانه تمام بازیکنان این موضوع را می‌دانند و باید به این باور برسند که پرسپولیس خانه‌شان است و از این کار خودداری کنند. اگر حرف و حدیثی در خانه وجود دارد باید در داخل خانه بماند تا بتوانیم در ادامه لیگ و جام حذفی به هدف‌مان برسیم.»

کد خبر 103070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز