سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: کارکنان مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی از 11اسفند به سرکار خود بازگشتند

هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی در جلسه روز دوشنبه‌خود رأی به بازگشایی مجدد این مؤسسه داده و به این ترتیب پلمب ساختمان مؤسسه 11اسفند در حضور نماینده دادستانی و کارکنان مؤسسه گشوده شد و کارکنان به دفاتر کارشان بازگشتند.

مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی اول آذرماه گذشته با حکم علی ذبیحی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توسط حراست این سازمان پلمب شد و کارکنان در مواجهه با درهای بسته دست به اعتراض زدند.

آنها به این رفتار اعتراض کرده و از رئیس مرکز و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خواستار توضیح شدند. اصرار ذبیحی بر تعطیلی این مؤسسه از یک سو و خواسته کارکنان برای ادامه فعالیت مؤسسه عالی پژوهش از سوی دیگر به کشمکشی 3‌ماهه بدل شد و سرانجام هیأت‌مدیره سازمان این کشمکش را خاتمه داد.

اعضای هیأت‌مدیره در جلسه‌ای در تاریخ 10‌اسفند به استناد بند 3 صورتجلسه 1143 هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی مورخه‌1/9/89 و مصوبه مورخ 17/9/88 مبنی بر تبدیل مؤسسه به پژوهشگاه و ممنوعیت هرگونه تغییر یا جابه‌جایی اعم از حذف، ادغام و متوقف‌کردن،

بلا‌اثر‌کردن فعالیت معاونت‌ها، ادارات کل و تغییر و جا‌به‌جایی پرسنل، هیأت‌مدیره سازمان تأمین اجتماعی در جلسه مورخه‌10/12/88 خود بر مصوبات قبلی هیأت‌مدیره تأکیدکرده‌ و خواستار بازگشایی و ادامه فعالیت مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی شده است. کارکنان مؤسسه از همان ابتدا معتقد بودند که پلمب این مؤسسه غیرقانونی بوده است.

کد خبر 102660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز