همشهری آنلاین: کارشناس داوری گفت: پنالتی استیل آذین مهندسی ‌شده بود. در صحنه‌ای که مهدوی‌کیا روی فرهاد مجیدی خطا کرد این صحنه کاملا پنالتی بود که برای استقلال نگرفت.

هوشنگ نصیر‌زاده در گفت و گو با فارس در مورد نحوه قضاوت داور دیدار استقلال و استیل آذین گفت: تورج حق‌وردی در حالی این مسابقه را سوت زد که اغلب اشتباهات او به ضرر تیم آبی‌پوش رقم خورد. عمده‌ترین اشتباه او گرفتن یک پنالتی به سود استیل آذین بود.

وی ادامه داد: حسین کعبی با مهارتی که بیش از مهارت داور بود توانست خودش را به گونه‌ای در محوطه جریمه زمین بزند که یک پنالتی رایگان و مهندسی شده برای تیمش بگیرد. این موضوع نشان می‌دهد که کعبی باتجربه آنقدر خوب این حرکات مهندسی شده را انجام می‌دهد که داوران نمی‌توانند آن را تشخیص بدهند. در این دیدار هرگز پنالتی به سود استیل آذین رخ نداد.

وی همچنین گفت: در صحنه‌ای که مهدوی‌کیا روی فرهاد مجیدی خطا کرد این صحنه کاملا پنالتی بود که برای استقلال نگرفت.

نصیرزاده با اشاره به اخراج دو بازیکن استقلال در دقایق پایانی مسابقه عنوان کرد: اخراج شکوری و اکبرپور سخت‌گیرانه بود زیرا در چنین مواردی قانون‌گذار به دنبال نیروی زیاد در انجام خطا است.

این کارشناس داوری در مورد این که دروازه‌بان استقلال مستحق اخراج بود یا نه اظهار داشت: محمدی نباید اخراج می‌شد، بلکه او از یک کارت زرد حتمی داور فرار کرد. علت هم این بود که بازیکن استیل آذین پیش از مهار شدن از سوی محمدی، توپ را پاس داده بود و بیش از 8 متر با توپ فاصله داشت، بنابراین مستحق دریافت کارت قرمز و اخراج نبود.

کد خبر 102539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز