همشهری آنلاین: استیل‌ آذین در مرحله یک هشتم جام حذفی توانست با تفاضل یک گل از سد استقلال تهران بگذرد.

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از زیباترین و پرگل‌ترین بازی‌های چند سال اخیر در ایران، استیل آذین توانست با نتیجه 5 بر 4 از سد استقلال تهران بگذرد.

این بازی پر تحرک و زیبا سراسر هیجان بود. شروع این هیجان با تهاجم‌های استیل‌ آذین شروع شد اما وقتی استقلال به خود آمد توانست در دقیقه 23 توسط فرهاد مجیدی به گل نخست دست‌ یابد. اما 4 دقیقه بعد حنیف عمران‌زاده که به تازگی به تیم ملی دعوت شده توپ سانتر شده از سوی مهدی مهدوی‌کیا را وارد دروازه خود کرد.

نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. اما نیمه دوم یکی از رویایی ترین نیمه‌های فوتبال برای تماشاگران آن بود در این نیمه مهدی مهدوی کیا که روز پر فروغی را پشت سر گذاشته بود در دقیقه 57 بر روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم استیلی‌ها را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها تا به خود بیایند روی اشتباه دفاع خود در دقیقه 62 با گل کعبی، که او نیز روز پر جنب و جوشی را داشت، گل سوم را در دروازه خود دیدند.

باور عمومی این بود که بازی به سود استیل آذین به پایان خواهد رسید، اما بازیکنان آبی‌پوش خلاف این نظر را داشتند. آنها از دقیقه 65 چنان عرصه را بر حریف تنگ کردند که اکبرپور در دقیقه 75 گل دوم آنها را به ثمر رساند و عمران‌زاده نیز سه دقیقه بعد گل تساوی را به ثمر رساند.

پیش از این گل‌ها یک بار شوت سرکش مهدوی کیا به تیر دروازه استقلال برخورد کرده بود. اما سرانجام در دقیقه 80 روی یک حرکت ترکیبی زیبا، جان‌واریو توانست با شوتی سرکش گل برتری تیم‌اش را در دقیقه 80 به ثمر برساند.

ورق برگشته بود و تماشاگران مطمئن بودند که آبی پوشان برنده بازی خواهند بود اما در دقیقه 85 خطای عمران‌زاده بر روی کعبی به پنالتی‌ای تبدیل شد که علی کریمی آن را به گل تساوی تبدیل کرد، تا این بازی زیبا به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه دو تیم خسته اما با انگیزه نشان دادند اما سرانجام این هادی نوروزی بود که در دقیقه 104 گل پیروزی بخش استیل آذین را به ثمر رساند تا این بازی زیبا با برتری شاگردان حمید استیلی به پایان برسد.

این بازی دو اخراجی نیز داشت که هر دو از استقلال بودند. در دقیقه 119 شکوری و دو دقیقه بعد اکبرپور با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شدند.

استیل آذین که با این برد به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت باید با برنده مسابقه ذوب‌آهن و شاهین بوشهر روبرو شود.

کد خبر 102512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز