تمامی آثار برتر جشنواره بین‌المللی «آخرین منجی» در 14رشته مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و رسانه‌ای در روز امامت حضرت ولی عصر (عج) از طریق پورتال آخرین منجی به نشانی اینترنتی www.akharinmonji.org منتشر می‌شود.

محمد صادق افراسیابی، دبیر شورای هماهنگی جشنواره ضمن بیان این مطلب گفت: در پورتال آخرین منجی علاوه بر ارائه برترین آثار مهدوی، حدود 500 اثر از سایر آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش‌های مقاله، عکس، طرح و ایده، وبلاگ و وب سایت، شعر، قطعات ادبی، داستان کوتاه و گزارش‌های خبری مکتوب به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه از ایجاد بخش جدیدی در پورتال آخرین منجی با عنوان اندیشکده مهدویت خبر داد و تصریح کرد: اندیشکده مهدویت قرار است مرجع بررسی دیدگاه‌های فرهیختگان و اندیشمندان درخصوص موضوع منجی‌گرایی و مهدویت باشد. همچنین در این بخش آخرین کتاب‌های منتشر شده با موضوع آخرین منجی بشریت معرفی می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی این جشنواره، منجی از نگاه دیگران را از سایر بخش‌های جذاب پورتال آخرین منجی عنوان کرد و افزود: جشنواره در نظر دارد از سالروز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) تا سالروز ولادت آن حضرت هر ماه به وبلاگ نویسان و مدیران وب سایت‌هایی که در بخش منجی از نگاه دیگران حداقل به 10 مطلب آنها ارجاع داده شود، جوایز نفیسی اهدا کند.

افراسیابی در پایان از افتتاح رسمی شبکه خبری صداقت با مشارکت جشنواره بین‌المللی آخرین منجی و مؤسسه فرهنگی هنری کوثر آل طه در پایان سال 1388 خبر داد و گفت: شبکه خبری صداقت به نشانی اینترنتی www.sedaghatnews.ir همزمان با فرا رسیدن سال‌جدید با حضور مقامات کشوری و لشکری به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود و به‌عنوان یک سایت خبری تحلیلی عمومی با رویکرد آخرالزمانی دوره جدید فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

کد خبر 102270

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز