دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

سیدنی: وجود یک تمساح 5/1‌ متری در زمین گلف هم نتوانست مانع ادامه بازی در این زمین شود.

 گزارش‌ها حاکی از آن است که این تمساح از دریاچه‌ای که در نزدیکی زمین گلف قرار داشت به این محل بود. با وجود این افرادی که در زمین گلف مشغول بازی بودند با مشاهده این حیوان، از بازی دست نکشیدند.

آنها به خبرنگاران گفتند که هزینه زیادی را بابت اجاره زمین گلف می‌پردازند و در صورتی که زمین را ترک می‌کردند باید چند ساعت هزینه اضافی بابت زمانی که بازی نکرده بودند پرداخت می‌کردند.

به همین دلیل آنها بازی خود را ادامه دادند و فقط زمانی که توپ در نزدیکی تمساح می‌افتاد از برداشتن آن خودداری می‌کردند. بازیکنان گلف پس از اتمام بازی‌شان موضوع را به مدیر زمین اطلاع دادند تا برای خارج کردن این حیوان از زمین اقدام کند.

قبض هزار و 600 دلاری

مینا‌پلیس: خراب بودن لوله‌کشی یک خانه موجب شد که صاحب آن روانه بیمارستان شود. این زن که به تنهایی در آپارتمان کوچکش زندگی می‌کرد با توجه به اینکه از آب و برق زیاد استفاده نمی‌کرد هزینه ناچیزی را بابت این قبوض می‌پرداخت اما روزی که قبض هزار و 600 دلاری را بابت هزینه آب دریافت کرد به قدری شوکه شد که به بیمارستان منتقل شد.

این زن بلافاصله پس از مشاهده قبض برق دچار حمله قلبی شد و همسایگان، او را به بیمارستان رساندند. گفتنی است دلیل افزایش مصرف آب و صادر شدن این قبض خرابی لوله کشی ساختمان بوده و این زن از آن آگاهی نداشته است.

گویا در اثر شکستگی لوله‌ها مقادیر قابل توجهی آب از این لوله‌ها خارج شده است. نکته جالب اینکه مقامات به این زن فرصت داده‌اند پس از مرخص شدن از بیمارستان به صورت قسطی هزینه بیمارستان را بپردازد.

کوتاه قدترین مرد جهان

کاتماندو: مردی که قد او فقط 56 سانتی‌متر اعلام شده است اخیرا کشورش را به قصد اروپا ترک کرد تا ضمن ملاقات با مقامات کتاب رکورد‌های جهانی گینس نام خود را در این کتاب جاودانه کند. این مرد جوان در سن 14 سالگی برای ثبت رکورد اقدام کرده بود که مقامات، این درخواست را به دلیل پایین بودن سن و امکان ادامه فرایند رشد، نپذیرفته بودند.

اما او به محض اینکه 18 ساله شد مطابق قوانین گینس برای ثبت رکورد اعلام آمادگی کرد و مقامات گینس نیز درخواست وی را پذیرفتند. در حال حاضر مردی چینی تبار با 73 سانتی‌متر قد لقب کوتاه قدترین مرد جهان را دارد و در صورتی که ادعای این جوان 18 ساله صحیح باشد از این پس او کوتاه قدترین مرد جهان خواهد بود.

گفتنی است این جوان به دلیل کوتاهی بیش از اندازه قدش و مشکل در مسافرت هوایی همراه با پدرش به اروپا سفر کرده است.

کد خبر 102118

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز