همشهری آنلاین: رکاب‌زن زنجانی تیم دانشگاه آزاد در پایان مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کرمان توانست در مجموع 5 مرحله، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش ایسنا، مرحله پنجم و پایانی سیزدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری کرمان (گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادبود شهید دکتر باهنر) با انجام مسابقه کریتریوم به مسافت 65 کیلومتر در 30 دور به میزبانی کرمان برگزار شد.

در پایان این مرحله، حسین ناطقی از دانشگاه آزاد زودتر از سایرین به خط پایان رسید و عنوان قهرمانی را کسب کرد. حسن ملکی از تیم آساک دوچرخ و آروین معظمی گودرزی از پتروشیمی تبریز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رده‌بندی انفرادی، عباس سعیدی‌تنها، رکاب‌زن زنجانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی، قهرمان شد و پیراهن طلایی به وی تعلق گرفت. حامد جنت و امیر زرگری نیز هر دو از دانشگاه آزاد توانستند عناوین دوم و سوم را از آن خود کنند.

در رده‌بندی تیمی (5 مرحله)، دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های آساک دوچرخ تهران، قزاقستان و پتروشیمی تبریز به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

فرشاد صالحیان، یکی دیگر از زنجانی‌های حاضر در این مسابقات بود که برای تیم دانشگاه آزاد رکاب می‌زد. مهدی سهرابی از ملی‌پوشان زنجانی دوچرخه‌سواری کشورمان نیز به دلیل حضور در اردوی عسلویه برای آمادگی جهت شرکت در تور لانکاوی مالزی، در رقابت‌های بین‌المللی کرمان شرکت نکرده بود.

سیزدهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری کرمان در پنج مرحله و با حضور 6 تیم خارجی تایلند، بریسا اسپورت ترکیه، قزاقستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و ازبکستان و 7 تیم داخلی آساک دوچرخ، شهرداری مهریز یزد، پتروشیمی تبریز، ولیعصر کرمان، مس کرمان، مس نوین کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

کد خبر 101668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز