دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

پوریا پورسرخ در پروژه سینمایی روز رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش جلوی دوربین رفت.

به گزارش مهر، فیلمبرداری این فیلم اواسط بهمن 88 در منطقه بم آغاز شد و تا‌کنون حسن پورشیرازی و فرهاد قائمیان جلوی دوربین رفته‌اند. بازیگرانی از انگلیس، سوریه و کویت هم به‌زودی به جمع این گروه اضافه می‌شوند. فیلمبرداری این پروژه تا پایان نوروز 89 در بم ادامه دارد.

بیش از 60 درصد از فیلمبرداری این فیلم در اطراف شهرستان بم و مابقی آن در شهداد، اصفهان، تهران، شاهرود و سوریه ضبط می‌شود. شهرهای مکه، کوفه، دمشق و بخشی از شهرهای مدینه، بصره و نیز دشت کربلا جغرافیای اصلی داستان این فیلم را که درباره حوادث عاشورای حسینی است، تشکیل می‌دهند.
 
نماینده ملت

امیرحسین مدرس در تله تئاتر «نماینده ملت» به کارگردانی روزبه معصومی در کنار آتیلا پسیانی و مهرداد ضیائی جلوی دوربین رفت. به گزارش مهر، نویسنده این نمایش برانیسلاو نوشیج اهل صربستان است و بازیگران دیگری چون فخرالدین صدیق‌شریف، الهه گلپری، آناهیتا اقبال‌نژاد، وحید نفر، جواد اعرابی و علیرضا کی‌منش در این تله تئاتر حضور دارند.

این تله‌تئاتر که از شبکه 4 سیما پخش می‌شود، داستان مرد فروشنده‌ای در یکی از شهرهای کوچک صربستان در اواخر قرن 19 را روایت می‌کند که می‌خواهد کاندیدای نمایندگی مجلس شود. نمایشنامه این اثر را سروژ استپانیان به فارسی ترجمه کرده و مؤسسه کارنامه آن را منتشر کرده است.

ناکامی امیرارسلان

محسن حسینی «امیر ارسلان» را اثری فاخر و سنگین دانست و ابراز امیدواری کرد که این نمایش زودتر به اجرا درآید. حسینی در این‌باره به مهر گفت: مدت‌هاست قصد دارم نمایش امیرارسلان را در تالار سنگلج اجرا کنم.

این نمایش پروژه سنگینی است که متأسفانه برای اجرای آن هیچ همکاری‌ای از جانب مرکز هنرهای نمایشی صورت نگرفته است. نگارش این نمایش که ترکیبی از نقالی، شمایل گردانی و بحرطویل است حدود یکسال به طول انجامید. 3 سال است که درگیر به اجرا درآوردن این نمایش هستم اما نمی‌دانم چرا شرایط روی صحنه رفتن را پیدا نمی‌کند و هیچ بودجه‌ای نیز به آن اختصاص نمی‌یابد‌.

حسینی درباره آخرین کارهایش نیز افزود: به تازگی بازی در مجموعه تلویزیونی«باغ شیشه‌ای» به کارگردانی حسین مظلومی را به پایان رسانده‌ام که اواسط اسفندماه از شبکه 2سیما پخش می‌شود. قرار است دوباره به گروه نمایش «کالیگولا» به کارگردانی همایون غنی‌زاده بپیوندم که خود را برای اجرای عمومی آماده می‌کند.

کد خبر 101619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز