یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: هر چند فاصله اینتر با تعقیب‌کنندگانش نسبتا زیاد است ولی میلان و رم هنوز کاملا ناامید نیستند

 و دل به حوادث فوتبال بسته‌اندکه‌یکی از آنها چهارشنبه‌شب اتفاق افتاد تا اینتر در بازی عقب‌افتاده‌اش مقابل پارمای 10 نفره و تازه وارد که در 6 بازی قبلی‌اش تنها
به یک امتیاز رسیده بود به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسد. با این وجود به نظر می‌رسید که مورینیو از این نتیجه راضی است.

او پس از تساوی گفت: «ما 90 دقیقه پرفشار داشتیم ولی این مسئله به نظرم عادی بود. رویکرد ما در این بازی مثبت بود. حالا به مرحله‌ای از فصل رسیده‌ایم که باید بازی‌ها را مدیریت کنیم. به هر حال تساوی خارج از خانه فاجعه نیست.»  اینتر اما امشب بازی دشوار دیگری دارد که پیروزی در آن به هیچ وجه تضمین شده به نظر نمی‌رسد.

ناپولی که در این فصل با نتایج خوبش توانسته به رده چهارم صعود کند، مصمم است مقابل هواداران متعصبش شکست 3 بر یک هفته گذشته مقابل اودینزه را جبران کند. این نتیجه به 15 بازی بدون شکست این تیم پایان داد ولی هوگو کامپانیارو، مدافع آرژانتینی ناپولی معتقد است که این تنها یک روز بد بوده و آنها می‌توانند دوباره اوج بگیرند. او همچنین درباره رویارویی با هم‌وطنش میلیتو می‌گوید: «او بهترین است. هنوز نمی‌فهمم چرا برای تیم ملی بازی نمی‌کند. ولی او بازی سختی در پیش خواهد داشت.

ما حمایت 60 هزار هوادارمان را داریم و می‌خواهیم انتقام (شکست 3 بر یک در بازی رفت را) بگیریم.»  یوونتوس که حالا تنها به کسب رتبه چهارم در پایان فصل فکر می‌کند، می‌خواهد با پیروزی مقابل جنوا شروع کند. یووه که در رده هفتم است هنوز با زاکه‌رونی نتوانسته به پیروزی برسد ولی دیه‌گو، هافبک برزیلی این تیم به این مربی خوشبین است:‌ «تیم تغییراتی داشته و ما در‌حال هماهنگی با سبک جدید هستیم.

این سومین بازی با مربی جدید و دومی در زمین خودمان است و ما به سختی تلاش کرده‌ایم که تیم‌مان به جاده موفقیت برگردد. من باور دارم که ما دوره موفق جدیدی برای یوونتوس رقم می‌زنیم.»  میلان که جمعه‌شب به مصاف اودینزه رفت با پیروزی 3 بر 2 توانست فاصله‌اش با اینتر را به 8 امتیاز کاهش دهد. هونتلار دو گل و پاتو در بازگشت از مصدومیت یک گل زدند و رونالدینیو یک بار دیگر ستاره تیمش بود.

لئوناردو درباره این بازی می‌گوید: «نکات مثبت زیادی وجود داشت که اول از همه پیروزی بود. خیلی مهم بود که عطش‌مان برای پیروزی را نشان دادیم، هر چند لغزش‌هایی هم داشتیم. برای هونتلار خوشحالم که از فرصت‌ استفاده کرد. نستا هم نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و پاتو هم نشان داد کیفیت‌ بازی‌اش را از دست نداده.» تنها خبر بد برای میلان مصدومیت تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی تیم است که ممکن است بازی سه‌شنبه‌شب مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان را از دست بدهد. رم هم که در فاصله 9 امتیازی اینتر است، دیشب میزبان پالرمو بود.

کد خبر 101540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز