شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همزمانی ابلاغ طرح هدفمندی یارانه‌ها با تقاضای خرید سال نو موجب آغاز طرح نظارت دولت بر بازار زودتر از سال‌های گذشته شد.

معاون وزیر بازرگانی و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، از آغاز اجرای این طرح از اول اسفندماه در کشور خبر داد.  به گزارش وزارت بازرگانی، محمدعلی ضیغمی با اعلام این خبر افزود: مراحل اجرایی و عملیاتی طرح از 11 اسفندماه در کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: براساس دستور وزیر‌بازرگانی سازمان‌های بازرگانی در راستای اجرای بهینه قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، نسبت به اجرای دستورالعمل کمیسیون‌های نظارت و بازرسی و طرح نظارتی ویژه نوروز 89، اهتمام جدی داشته باشند.

وی گفت: تحقق این کار می‌تواند به پیشگیری از بروز مشکلات اقتصادی و روانی در بازار و اتخاذ تصمیمات مؤثر و به هنگام برای حفظ تعادل در قیمت و عرضه کالاها و خدمات در زمان اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها کمک کند.

معاون وزیر بازرگانی با تاکید بر لزوم تشدید بازرسی و نظارت بر وضعیت بازار در آستانه ایام نوروز، خاطرنشان کرد: ضمن اجرای برنامه‌های سال‌های قبل، راه‌اندازی کیوسک‌های بازرسی در بازار و مراکز خرید و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی را هم در دستور کار داریم.  وی گفت: سعی خواهیم کرد با افزایش فعالیت‌های بازرسان و حضور مستمر آنان در بازار، مردم در ایام پایانی سال با اطمینان‌خاطر بیشتری خرید کنند.

کد خبر 101513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز