همشهری آنلاین: رئیس‌پلیس راهنمایی‌و‌رانندگی پایتخت گفت: موضوعی راه اندازی خط بی ‌آر تی از پارک‌وی تا تجریش در دست بررسی و کار علمی است.

سرهنگ مهدی هاشمی در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار کرد: هم‌اکنون بحث یک‌طرفه شدن خیابان ولی‌عصر از پارک‌وی تا تجریش مطرح نیست‏ بلکه طرح عبور خط‌ بی.‌آر.‌تی از وسط خیابان ولی‌عصر، حدفاصل پارک‌وی تا تجریش، در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه دوطرفه شدن خیابان ولی‌عصر از میدان ولی‌عصر تا تجریش نیز اصلا مطرح نشده است، افزود: یک‌طرفه شدن خیابان ولی‌عصر تا پارک‌وی و قرار دادن بی‌.آر.‌تی در این مسیر به ‌منظور احیای حمل‌ونقل عمومی بود اما در عین حال باعث کاهش ساعات پیک ترافیک در این خیابان نیز شد؛ به‌طوری‌که ساعات پیک ترافیک از 6 ساعت به 2 ساعت و نیم کاهش یافته است. 

رئیس‌پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با گذشت حدود 6 ماه از طرح یک‌طرفه شدن خیابان ولی‌عصر تا پارک‌وی استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی در این خیابان دو و نیم برابر شده است، تصریح کرد: هم‌اکنون بحث ادامه خط بی‌آر‌تی خیابان ولی‌عصر از پارک‌وی تا تجریش مطرح و در دست بررسی و کار کارشناسی است و موضوع در راهور نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 101089

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز