سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استیل آذین در زمین خود مقابل فولاد خوزستان تن به شکست داد و مهدی کیا را هم به دلیل اخراج، برای بازی بعدی در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین روز از هفته بیست‌وششم لیگ، استیل آذین تهران که برای بازوبند کاپیتانی را به مهدوی کیا داده بود در یک بازی زیبا به حریف خوزستانی خود باخت.

استیل آذین که تجربه خوبی از بازی در زمین خود ندارد، در دقیقه 35 نخسین گل را از فولاد خوزستان دریافت کرد. این گل را بختیار رحمانی به ثمر رساند. اما 5 دیقیه بعد مهدی محمدی بازی را به تساوی کشاند. دو تیم در ادامه بازی به حملات خود روی دروازه حریف ادامه دادند تا اینکه در دقیقه دوم وقت تلف شده نیمه اول به دلیل خطای کاویانپور در محوطه جریمه بر روی بازیکن فولاد، سعید رضایی دومین گل خوزستانی ها را به ثمر رساند.

نیمه دوم برای استیل آذین خوش یمن بود و دقیقه 52 رضا نوروزی گل دوم تیم تهرانی را به ثمر رساند. در دقیقه 63 مهدوی‌کیا به تصمیم کمک داور در یک صحنه اعتراض کرد که این اعتراض آرام با واکنش داور و دریافت کارت قرمز مواجه شد. تیم ده نفره استیل آذین از لحظه به بعد نتوانست در مقابل حملات پی در پی فولاد دوام بیاورد و در دقیقه 82 غلامرضا رضایی گل پیروزی تیم خوزستانی را به ثمر رساند.

با این نتیجه استیل آذین 39 امتیازی باقی ماند و فولاد خوزستان 28 امتیازی شد.

کد خبر 100859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز