یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور در نشست سراسری مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی کشور بر ضرورت برنامه‌ریزی و سازماندهی و آماده کردن مشاوران جوان برای مأموریت‌های سنگین ‌ترتأکید کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای احمدی نژاد در این دیدار گفت: امیدوارم تا پایان دولت دهم خزانه‌ای از مدیران مومن انقلابی و توانمند تربیت شده و در خدمت نظام و آرمان‌های بلند آن قرار بگیرند.

دکترمحمود احمدی‌نژاد تاکید کرد:  باید ساختارهای اداری کشور بگونه‌ای اصلاح شود که بتواند بار سنگین مأموریت تاریخی انقلاب اسلامی را به سرانجام برساند.

وی افزود: مشاورین جوان باید نقایص و ایرادات ساختارهای اداری و راه‌های کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری را شناسایی و اصلاح کنند.

 احمدی‌نژاد، جمهوری اسلامی را فریاد بلند دعوت بشریت به امام عصر(عج) دانست و اظهار داشت: کسی که به نظام ولایت و امامت متصل نباشد فهم او از مسائل به گونة دیگری خواهد بود.

وی گفت: این که بدخواهان از نظام ولایت فقیه هراس دارند و با آن دشمنی می‌ورزند بخاطر این است که آن را سد راه خواسته‌های خود می‌داند.

درابتدای این مراسم عبدالرضا شیخ الاسلامی که پیش از این ریاست شبکه مشاوران جوان را بر عهده داشت در سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده از زحمات اعضاء این شبکه تشکر کرد.

آقای مشاعی رئیس دفتر رئیس جمهور نیز که مسوولیت اداره مشاوران جوان را عهده دار شده است ؛ ابراز امیدواری کرد با کمک مشاوران جوان گام بزرگی در جهت حل مشکلات کشور برداشته شود.

کد خبر 100644

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز