شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۶
۰ نفر

مهران مدیری در انتظار تصمیم مدیران شبکه 3 سیماست تا معلوم شود که مجموعه تازه‌اش با نام «قهوه تلخ» در نوروز 89 پخش می‌شود یا خیر.

به نوشته فارس، قائم مقام مدیر شبکه3 سیما گفت: هنوز وضعیت پخش سریال جدید مهران مدیری مشخص نشده و طی هفته جاری زمان قطعی پخش این مجموعه مشخص می‌شود.

هاشم رضایت گفت: این هفته جلسه‌ای برگزار خواهد شد و طی آن تصمیم گرفته می‌شود که مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ پس از ماه صفر به روی آنتن برود یا اینکه پخش آن از ابتدای نوروز 89 آغاز شود.

بهترین سال‌های زندگی ما

داریوش فرهنگ مجموعه تلویزیونی «بهترین سال‌های زندگی ما» را بر مبنای فیلمنامه جابر قاسمعلی جلوی دوربین می‌برد. جابر قاسمعلی در این باره به مهر گفت: این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت 45دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی محمد مسعود و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 3 تهیه می‌شود.

برای نگارش بهترین سال‌های زندگی ما از همکاری سهیلا جبری و محمدرضا دیبایی استفاده می‌کنم. نگارش 15 قسمت تمام شده و  نگارش بقیه  قسمت‌ها  ادامه دارد. با توجه به اینکه سیناپس آماده است، بنابراین نگارش فیلمنامه زمان زیادی نمی‌برد و سعی می‌کنیم تا پایان سال آن را تمام کنیم.

بازی در سینما

محمد شمس لنگرودی برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در فیلمی سینمایی به کارگردانی حمیدرضا علیقلیان به ایفای نقش پرداخت. شمس لنگرودی در این باره به مهر گفت: به‌مدت یک ماه در نخستین فیلم بلند علیقلیان که هنوز اسمی قطعی برای آن انتخاب نشده به ایفای نقش پرداختم.

وی افزود: من در این فیلم نقش یک شاعر را بازی می‌کنم و رسول یونان و باران زمانی دیگر بازیگران آن هستند. لنگرودی این فیلم را اثری به‌شدت شاعرانه توصیف کرد که روایت آن تلفیقی از افسانه و واقعیت است. فیلمنامه این فیلم را رسول یونان نوشته است.

تعویق بار دیگر مادر

محمدحسین لطیفی فیلم سینمایی «بار دیگر مادر» را به تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی سال 89 جلوی دوربین می‌برد. حامد عنقا، نویسنده فیلمنامه بار دیگر مادر در این باره به مهر گفت: با توجه به اینکه 2بازیگر این پروژه در خارج از کشور هستند، تولید این فیلم به تاخیر افتاد و لطیفی سال آینده این فیلم سینمایی را کارگردانی می‌کند.

مضمون فیلم بار دیگر مادر،  اجتماعی و شخصیت اصلی آن نیز یک زن است. لطیفی همچنین قصد دارد فیلم سینمایی شماره 9 را به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور در لبنان مقابل دوربین ببرد.

نابرده رنج

کامبیز دیرباز در مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» حضور می‌یابد. کارگردان مجموعه به فارس گفت: این سریال نیمه اسفند کلید می‌خورد و تا به حال حضور بازیگرانی نظیر کامبیز دیرباز و سام درخشانی در آن قطعی شده است.

علیرضا بذرافشان گفت: در حال حاضر در مرحله پیش تولید مجموعه تلویزیونی نابرده رنج به‌سر می‌بریم و بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌شده، این سریال بین 5 تا 15 اسفندماه کلید می‌خورد. وی افزود: تا به حال حضور بازیگرانی مانند کامبیز دیرباز،‌ سام درخشانی و محبوبه بیات در این سریال قطعی شده و انتخاب دیگر بازیگران همچنان ادامه دارد.

کد خبر 100607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز