دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

سعید راد از بازی در پروژه سینمایی «مرگ کسب و کار من است» انصراف داد.

این بازیگر که پیش از این حضور خودش را دراین فیلم اعلام کرده بود در گفت‌وگو با ایسنا گفت: قرار‌داد این پروژه  در تاریخ 10 آذرماه امسال به امضا رسیده و قرار بود در کوهستان‌های شمال ایران فیلمبرداری شود.

نیامدن برف در پاییز و زمستان امسال ایران و اینکه این داستان در یک روز اتفاق می‌افتد و با عوض‌شدن فضای داستان در لوکیشن‌های دیگر (با نبودن برف) شکل خود را از دست می‌داد، باعث شد از این کار انصراف بدهم. وی افزود: اوایل تابستان در نظر دارم در فیلمی ظاهر شوم که داستان آن را یک نویسنده جوان و مستعد نوشته است و هم‌اکنون 2نفر از فیلمنامه‌نویسان مطرح سینما روی این داستان کار می‌کنند.

سلام بر حیدر بابا

محرم زینال‌زاده فیلم سینمایی «سلام برحیدر بابا» را سال آینده کلید می‌زند. زینال‌زاده به مهر گفت: صحبت‌های اولیه با معاونت سینمایی انجام شده و تصمیم دارم پس از برگزاری جشنواره فیلم فجر به دیدار آقای شمقدری بروم تا شرایط برای ساخت این پروژه فراهم شود.

با وجود تاخیری که در تولید این فیلم پیش آمده، سلام بر حیدر بابا را سال آینده کلید می‌زنم. فیلم سینمایی سلام بر حیدر بابا به تهیه‌کنندگی زینال‌زاده با همکاری نهاد ریاست‌جمهوری قرار بود پاییز امسال کلید بخورد.

این فیلم روایت دوران کودکی محمدحسین شهریار، شاعر معاصر است که با نگاهی به منظومه «حیدر بابا» ساخته می‌شود. فیلمنامه را زینال‌زاده نوشته است. وی با درخشش در فیلم «بایسیکل‌ران» به شهرت رسید.

مجموعه رمضان

محمدمهدی عسگرپور مجموعه تلویزیونی «جراحت» به نویسندگی سعید نعمت‌الله را برای پخش در ماه رمضان از شبکه 3 اواخر اسفندماه کارگردانی می‌کند. نعمت‌الله به مهر گفت: به‌زودی نگارش این مجموعه به پایان می‌رسد. 15 جلسه برای دورخوانی بازیگران گذاشته‌ایم و عوامل به‌زودی انتخاب می‌شوند. به احتمال زیاد مجموعه جراحت اواسط اسفندماه کلید می‌خورد.

این مجموعه به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ماه رمضان- از شبکه 3 -تولید می‌شود. جراحت درامی اجتماعی و روایتگر وقایع عجیب میان 2خانواده است؛ وقایع عجیبی که میان 2برادر میانسال اتفاق می‌افتد. عسگرپور تا‌کنون مجموعه گل‌های گرمسیری را کارگردانی کرده است.

کد خبر 100265

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز