مهاجم جوان ایرانی توانست در دیدار برابر ساندرلند یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در هفته چهلم رقابت های لیگ دسته اول انگلیس امروز جمعه چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها هال سیتی در یک دیدار پرگل و تماشایی که هشت گل در پی داشت با نتیجه ۴ بر ۴ برابر ساندرلند به تساوی رسید و یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست آورد.

اللهیار صیادمنش توانست گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند تا نشان دهد بعد از مصدومیت‌هایی که در این فصل داشته است کم کم به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد و با درخشش در این دیدار می‌تواند امیدوار به حضور دوباره در تیم ملی و همچنین رقیبی جدی برای طارمی و دیگر مهاجمان تیم قلعه‌نویی باشد.

مهاجم ایرانی پس از گل شادی جالبی انجام داد و گل خود را به عمویش تقدیم کرد.

بازیکن ایرانی که در این فصل از بند مصدومیت رها شده است، بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شد تا او چند هفته را در فصل جاری از دست دهد و نتواند به طور کامل تاثیر بازی خود را نشان دهد و البته شانس حضور در جام جهانی قطر را نیز از دست داد.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها برنلی با هدایت ونسان کمپانی مدافع بلژیکی سابق منچسترسیتی با ۸۴ امتیاز خیالش بابت صعود به لیگ برتر راحت شده است و تیم‌های شفیلدیونایتد و لوتون تاون در رده‌های بعدی قرار دارند.

هال سیتی تا پایان فصل باید ۶ دیدار دیگر برگزار کند که دیدار بعدی این تیم دوشنبه ۲۱ فروردین در خانه برابر تیم فوتبال میلوال خواهد بود.

رقابت‌های لیگ دسته اول انگلیس با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود و تیم صیادمنش در حال حاضر در رده هفدهم قرار دارد و شانسی برای صعود به لیگ برتر در فصل آینده ندارد.

تصاویر | طلسم‌شکنی مهاجم ایرانی در انگلیس! | پیام خاص زیر پیراهن پس از گلزنی!

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷