داور اسپانیایی در ماجرای اتهام به بارسلونا علیه باشگاه رئال مادرید موضع گیری کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بیانیه‌ای باشگاه رئال مادرید در ماجرای اتهام دادستانی اسپانیا علیه بارسلونا در زمینه رشوه به نائب رئیس سابق کمیته داوران لالیگا باعث شد تا داور سرشناس اسپانیایی علیه رئال موضع گیری کند.

دادستانی اسپانیا بارسلونا را متهم به پرداخت رشوه به مسئول سابق لالیگا کرده تا نتایج را به نحو آنها در سال ۲۰۱۱ رقم بزند. باشگاه رئال چند روز پیش با انتشار بیانیه علیه بارسلونا موضع گیری کرد و خواهان برخورد دادستانی با بارسا شد.

ایتورالده گونزالس داور بازنشسته لالیگا از این اقدام باشگاه رئال عصبانی شد و دست به افشاگری زد و گفت: باشگاه رئال نباید نقش باشگاه پاکیزه و خوب را دربیاورد. در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ فلورنتیو پرس رئیس باشگاه رئال از من خواست تا در یک اتاق باهم باشیم و صحبت کنیم. اما من این پیشنهاد پرس را نپذیرفتیم. این اقدام آنها غیرقانونی بود.

وی افزود: پرس به دنبال صحبت کردن با من بود. او به من گفت: برای ما هم مثل بارسلونا سوت بزن! کاری که آنها انجام داده اند زشت است. کسانی که بیانیه می دهند و دیگرانی هستند که در کانال رسمی خود گزارش می دهند مانند رئال مادرید که شایسته آن چیزی نیستند که گفته می شود بهترین باشگاه جهان است.

عکس | افشاگری جنجالی داور بازنشسته علیه رئال مادرید؛ ادای باشگاه پاک را برای بارسا درنیاورید!

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha