مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ایجاد و اجرای دهکده فوتبال در شهر ورزش بوستان ولایت همزمان و نصب رادیو و تلویزیون انقلاب با برگزاری ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اظهار کرد: همزمان با برگزاری ایام دهه فجر "دهکده فوتبال" در شهر ورزش بوستان ولایت ایجاد شده است.

صیادی با یادآوری اکران پویش "همه هوادار ایران" که در حمایت از حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ در تهران به اجرا درآمده بود، گفت: جزیره‌های فوتبال در سه نقطه از شهر بخشی از اکران این پویش بود که در آن بازی‌هایی از جمله؛ پینگ پنگ فوتبال، ضربه ایستگاهی، توپ و کمان، توپ و تور (پنالتی)، فوتبال دستی، فوتبال دستی انسانی و طراحی و اجرا شده بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران، پایتخت با اجرای پویش "پرچم افتخار" ، اکران‌های فرهنگی ویژه و نصب المان‌های یادآور ایام انقلاب را از دیگر برنامه‌ها در این ایام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پویش "پرچم افتخار" روایتگر نقاط عطف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این پویش فرهنگی چهل و چهار سال همراهی و در کنارهم بودن ملت شریفمان از جمله دفاع مقدس، آزادی خرمشهر، کشف واکسن کرونا، پیشرفت‌های دانش هسته‌ای، رحلت امام (ره) و ... به تصویر کشیده شده است.

صیادی اظهار کرد: رونمایی از المان حاج قاسم در بزرگراه شهید سلیمانی، برگزاری رویداد هنری "کاتبان روایت انقلاب" و برگزاری آیین سرو قامتان در محل عمارت عین الدوله و رونمایی از ۱۱ نقاشی دیواری از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر است که توسط سازمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: اکران‌های فرهنگی ویژه، آماده سازی و نصب ۶ عدد تلویزیون شهری، ۴ عدد رادیو انقلاب و ۱۹ دوربین عکاسی در نقاطی از شهر، اجرای تونل پرچم و نصب ابر پرچم، توزیع صد هزار پرچم کشورمان، اجرای چهل موکب بر سطح شهر ، نصب حجله نمادین شهدای انقلاب در پلازای میدان هفتم تیر، اجرای ویدئو مپینگ و نورافشانی در سطح شهر از دیگر برنامه های سازمان به مناسبت جشن انقلاب است.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ارتباط با آمار پرچم‌های نصب شده و به اهتزاز  درآمده در این ایام گفت: نما (ابر) پرچم: ۱۵۰ عدد ، پرچم بزرگراهی: ۱۰۶۴۰ در ۴۰ معبر ، عمودی: ۶ هزار ، پرچم دستی: ۵۰ هزار ، پرچم لیبلی: ۵۰۰ هزار، پایه خودرو پرچم: ۳۰۰ هزار ، پرچم خودرویی: ۳۰۰ هزار ، پرچم دستی: ۵۰ هزار ، پایه پرچم ( سیار) ۱در ۴: ۲۵۶ عدد دور میدان انقلاب نصب شده است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha