بهترین بازیکن جهان با انتشار یک استوری در صفحا اینستاگرام شخصی‌اش خبرساز شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا(یکشنبه) درحالی بین فرانسه و آرژانتین برگزار می‌شود که اردوی خروس‌ها قبل از این بازی بزرگ با یک حاشیه عجیب خبرساز شده است.

کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه که به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست داده بود با اعلام رسانه‌ها مشخص شد که می‌تواند در بازی فینال تیم دشان و فرانسه را همراهی کند اما سرمربی فرانسه در چند روز گذشته واکنش جالبی به این موضوع نشان نداد تا تیم ملی فرانسه قبل از فینال با یک حاشیه عجیب روبه‌رو شود.

چند روز قبل نیز در خبرها آمده بود درصورتیکه فرانسه به مقام قهرمانی جام جهانی دست پیدا کند قرارداد دشان با خروس‌ها تمدید خواهد شد، این درحالی است که از مدت‌ها قبل بسیاری از رسانه‌ها زین‌الدین زیدان را جانشین دشان معرفی کرده بودند اما با اعلام خبر تمدید سرمربی فرانسه ماجرای هدایت خروس‌ها در آینده ظاهرا باعث دلخوری زیدان شده است. زیدان بعد از کناره‌گیری از هدایت رئال مادرید با پیشنهادهای زیادی روبه‌رو شد اما به همه آنها پاسخ منفی داد تا به نیمت تیم ملی کشورش برسد.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال فرانسه بازیکنان نسل ۱۹۹۸ را برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ دعوت کرده است تا در این بازی تماشاگر ویژه خروس باشند. اما زین الدین زیدان اسطوره تیم ملی فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید این دعوت فدراسیون فرانسه را رد کرد. پیش از این امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه شخصا از کریم بنزما درخواست کرده تا در فینال جام جهانی حضور داشته باشد اما ستاره رئال مادرید نیز درخواست رئیس جمهور فرانسه را برای تماشای بازی فینال را رد کرد.

به نظر می‌رسد زیدان در اعتراض به بی‌احترامی دشان به دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۲ از حضور در فینال منصرف شده و جالبتر اینکه کریم بنزما نیز با انتشار یک استوری پشت زیدان درآمده است.

عکس | کودتای همزمان صاحبان توپ طلا علیه یک نفر! | رمزگشایی از پاسخ منفی زیدان به حضور در فینال جام جهانی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha