کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در قطر با حاشیه‌هایی ازسوی او و خبرنگار انگلیسی همراه شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین کنفرانس مطبوعاتی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در قطر که در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی برگزار شد، اتفاقی حاشیه‌ای رخ داد.

خبرنگار شبکه «اسکای‌اسپورتس» تلاش کرد تا درباره وضعیت فعلی اعتراضات در ایران و حقوق زنان از کی‌روش سؤال بپرسد، اما سرمربی پرتغالی به شکلی طفره رفت و پاسخی داد که جواب سؤال را نداده باشد.

اما نکته جالب این که صحبت‌های کی‌روش روی جلد نشریه تلگراف به شکلی متفاوت بازتاب داشته. این نشریه به جای پرداختن به پاسخ سرمربی پرتغالی درباره ایران، طعنه او درباره بریتانیا را روی جلد برده. کی‌روش به آن خبرنگار گفته بود به فکر این باشد که در کشورش با مهاجران چه برخوردی صورت می‌گیرد.

مشکلات مهاجران در انگلیس باعث شده تا همواره با دولت بریتانیا درگیر باشد و این مسئله تبدیل به یک معضل شده است. از اتفاق نشریه تلگراف هم تصمیم گرفته همین بخش کوچک ضدبریتانیایی در حرف‌های کی‌روش که خودش سال‌ها در این کشور کار کرده را تیتریک کند و به سراغ مسائل ایران نرود. اگرچه در مطلبی که کار شده درباره وضعیت فعلی ایران توضیحاتی داده شده، ولی تیتریک درباره بریتانیاست.

عکس | بازتاب مصاحبه جنجالی کی‌روش با خبرنگار انگلیسی | طعنه سرمربی ایران روی جلد نشریه بریتانیایی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha