مراسم وداع با پیکر روحانی شهید «محمد اصلانی» شامگاه چهارشنبه (۱۷ فروردین ۱۴۰۱) با حضور مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، همچنین علاوه بر مراسم دیشب که با حضور تولیت آستان قدس رضوی و حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی و جمع کثیری از مردم و روحانیون برگزار شد امروز پنج شنبه ۱۸ فروردین، هم مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهر مشهد مقدس برگزار شد .در این مراسم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد و جمعی از خادمان رضوی و سایر مسوولان استانی حضور داشتند.

«حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی در مشهد، حاکی از نفرت و انزجار آنان نسبت به جریان تکفیری و استکبار جهانی است.» این جمله را  سید احمد علم‌الهدی ‌در حاشیه برگزاری مراسم صبح امروز در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد.

حسین حسین شعار ماست و لبیک یا امام رضا از جمله شعارهایی بود که شرکت کنندگان در آغاز مراسم سردادند. در طول مسیر تشییع از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سرداده شد.بیشتر مغازه‌های مسیر میدان شهدا تا حرم امام رضا (ع) به احترام شهید اصلانی، مغازه خود را در این مدت تعطیل کرده بودند.

حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» از فعالان جهادی شهر مشهد بود که در حمله تروریستی یک فرد تکفیری در حرم مطهر امام رضا(ع) به شهادت رسید.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha