عملیات اجرایی ایستگاه توحید، به عنوان هفدهمین ایستگاه خط ۷ پایان یافته و این ایستگاه تقاطعی آماده بهره‌برداری است.

به گزارش همشهری آنلاین، ایستگاه توحید به عنوان یکصد و چهل و یکمین ایستگاه شبکه مترو تهران، در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی و در مرز مناطق ۲، ۶، ۱۰ و ۱۱ واقع شده است. تقاطعی بودن این ایستگاه با خط ۴ مترو و همچنین مجاورت با ۴ منطقه شهر، ایستگاه مورد نظر را به یکی از مبادی سفر مهم و استراتژیک پایتخت تبدیل کرده است.عملیات اجرایی احداث این ایستگاه اعم از خاکبرداری، حمل بار، مصالح و تجهیزات صرفاً از طریق یک شفت عمیق ۳۵ متری انجام شده است تا پس از ۶ سال انتظار، ایستگاه توحید به بهره برداری برسد./عکاس: امیر رستمی- همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
    0 1
    هنوز ایستگاه خلجا واقع در خیابان طالقانی اصفهان و ایستگاه اورژانس و بیمارستان کاشانی واقع در خیابان عمومی کاشانی در اصفهان افتتاح نشده اند این ایستگاه ها نقش استرازیک داشته و در بهبود زخمی ها و نیمه جانهائ تصادفی هائی که در جاده های اطراف اصفهان رخ می دهد و به این بیمارستان منتقل می شوند نقش بسیار مهمی ایفا می نماید.ولی متاسفانه به کندی پیش می رود زیرا انجا پا تخت نیست.
    • محمد IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      ربطی به پایتخت و غیر پایتخت نداره. تو تهران خط ۶ و ۷ در چند ایستگاه افتتاح شدند و تا کل خط افتتاح نشه انگار هیچی افتتاح نشده. تحریم هم که هست و واگن ها و مترو فرسوده شده و همین امروز حادثه رخ داد.