تصاویری از گوهر خیراندیش روی فرش قرمز در جشنواره کن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تصاویری از حضور گوهر خیراندیش برای اولین نمایش فیلم سینمایی «فصل قاصدک» در جشنواره کن را مشاهده می‌کنید. گوهر خیراندیش در این مراسم پیراهنی شنلی به تن کرده که طراحی آن را سایه موسوی برعهده داشته است.

سایه موسوی طراح لباس ایرانی در مراسم و جشنواره‌های قبلی برای افرادی مثل آنا نعمتی، الهام حمیدی، الناز گلرخ، مهرواره شریفی‌نیا نیز لباس طراحی کرده است.

فیلم سینمایی «فصل قاصدک» به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند در آمریکا و با حضور بازیگران و عواملی از کشورھای ایران، ایتالیا، یونان، مصر، اکراین، آفریقا و آمریکا سال گذشته ساخته شد.

«فصل قاصدک» داستان خانواده مهاجر ایرانی است که با فرار دخترشان از مراسم عروسی با مشکلات متعددی روبرو می‌شوند. از نکات قابل توجه این فیلم حضور رودی یانگ بلاد -بازیگر فیلم آپوکالیپتو اثر مل گیبسون- مقابل گوهر خیراندیش و سعید بدریا ستاره سینمای مصر است.

«فصل قاصدک» با ترکیب بازیگران ایرانی و خارجی همچون گوهر خیراندیش، حمید رازی، رضا موسوی، نیما جعفری و سایه یابنده، رودی یانگ‌بلاد (بازیگر فیلم آپوکالیپتو)، استن هارینگتون، سعید بدریا (بازیگر سینمای مصر)، ایان لایر، شانون موری، ارین میراکل، آنابل مونرو، مایکل مینو و ... ساخته شده است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha