وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در ایران‌خودرو به طور رسمی نام محصول جدید این شرکت را اعلام کرد و از نزدیک در جریان تولید این خودرو قرار گرفت. در این مطلب تصاویری جدید از این محصول جدید ایرانی را می‌بینید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، در حاشیه این مراسم تصاویری از خودروی تارا که هنوز هم به طور رسمی معرفی نشده است پخش شد. همچنین پس از بازدید وزیر صمت از مجموعه ایران خودرو و افتتاح خط تولید «تارا»، این خودروساز اینفوگرافی را در مورد تارا اتوماتیک منتشر کرد که در آن امکانات این خودرو معرفی شده است.

محصول جدید ایران در ۲ نمونه دستی و اتوماتیک روانه بازار خواهد شد که نمونه اتوماتی در بحث ظاهری رینگ‌های بزرگتری نسبت به نسخه دنده‌ای داشته و رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی بر روی آن نصب می‌شود.

همچنین سانروف، ۴ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور و باران، آینه‌های تاشو برقی، تهویه الکتریکی و اتوماتیک، صندلی های برقی جلو، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی با قابلیت اشتراک گذاری صفحه تلفن همراه، سنسور پارک و دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری و پیش گیری از هرزگردی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، حالت برفی و اسپرت جعبه‌دنده، قابلیت تیپ ترونیک جعبه دنده از جمله امکانات تارا اتوماتیک است.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha