شرکت بوگاتی با انتشار چند تصویر خبر ساخته شدن خودروی فضایی Bolide را اعلام کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، اواخر اکتبر بود که اولین اطلاعات درباره خودروی عجیب و بسیار جذاب شرکت بوگاتی با نام Bolide منتشر شد. تصاویری که از این خودرو منتشر شده بود از ظاهر فضایی این خودرو خبر می‌داد، اما با توجه به سابقه شرکت بوگاتی و همچنین انتشار رندرهایی از این قبیل در سال‌های گذشته که هیچ کدام توسط بوگاتی تولید نشده بود، بسیاری از منتقدان اعلام کردند این رندرها تقلبی است و بوگاتی هرگز خودروی Bolide را نخواهد ساخت. اما به تازگی شرکت بوگاتی تصاویر رسمی این خودرو را در وب سایت خود قرار داده است که نشان از تولید آن دارد.

جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

خودروی Bolide با حداکثر سرعت ۳۱۱ مایل در ساعت حرکت می‌کند و در دسته بندی مسابقه‌ای قرار گرفته است. این خودرو از صندلی‌های کاملا تخت بهره می‌برد و در آن موتور فوق قدرتمند w۱۶ تعبیه شده است که قدرتی معادل ۱۸۲۵ اسب بخار دارد و دارای قابلیت توبرو شارژ است.  گفتنی است این موتور از سوخت با اکتان ۱۱۰ که ویژه مسابقه سات استفاده خواهد کرد.

  • مشخصات فنی خودرو Bolide بوگاتی

وزن این خودرو حدود ۱۲۴۰ کیلوگرم است و طراحی بدنه آن به نحوی است که در اولین نگاه علاقه‌مندان را یاد خودروهای فرمولیک می‌اندارد. در بخش توضیحات آمده سات که خودرو Bolide مسافت ۱۲.۹ مایل را در زمان سه دقیقه و ۷.۱ ثانیه طی خواهد کرد.

خودرو Bolide از خودرو پورشه ۹۱۹ هیبردی سریع‌تر است و حدود دو دقیقه سریع‌تر از این خودرو مسافت ۱۲.۹ مایلی را طی خواهد کرد. در حال حاضر تمامی این ارقام روی کاغذ ثبت شده و شرکت بوگاتی فعلا این خودرو را وارد مرحله عملی نکرده است، برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اعلام رسمی بوگاتی ماند.

ترجمه از باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha