فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد شدید با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: به همه اوباشگران و اراذل هشدار می‌دهم که برخورد پلیس این بار به مراتب سخت‌تر از دفعات قبلی خواهد بود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: یکی از مطالبات همیشگی مردم از نیروی انتظامی برخورد جدی، قاطع و قانونی با افرادی است که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می‌کنند.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش از جمله افرادی هستند که امنیت را در تفرجگاه‌ها، فضاهای عمومی، خیابان‌ها و... به مخاطره انداخته و از مردم سلب کرده‌اند، افزود: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، پلیس برخورد سختی با این دسته از افراد خواهد کرد چراکه اجازه نخواهیم داد اوباشگران امنیت مردم و جامعه را خدشه‌دار کنند. 

رحیمی با اشاره به اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در محله تهرانپارس توضیح داد: امروز این طرح در این محله در حال اجراست و حاصل روزها کار اطلاعاتی ازسوی همکاران من است. طرح‌های دیگری نیز در سراسر تهران اجرا خواهد شد و من به تمام اوباشگران و اراذل هشدار می‌دهم که برخورد پلیس این بار به مراتب سخت‌تر از دفعات قبلی خواهد بود و ما اجازه عرض اندام به آنان نخواهیم داد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری خوبی میان پلیس و دستگاه قضایی در اجرای این طرح وجود دارد، گفت: پلیس در برابر اراذل و اوباش کوتاه نخواهد آمد. از مردم نیز می‌خواهیم که بدون ترس از افشای اطلاعات خود اقدامات اراذل و اوباش را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


 

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸