کنسرت دوئت زهی آونر (اتریش)، در سومین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران در حالی برگزار شد که گروه اتریشی دوئت زهی با هنرمندی دنیل آونر و همسرش باربارا آونر با لبخند وارد صحنه شدند، با عشق نواختند و با شوق شبی متفاوت را برای تماشاگرانشان رقم زدند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرهنگسرای نیاوران در سومین شب از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه اتریشی دوئت زهی با هنرمندی دنیل آونر و همسرش باربارا آونر بود. دنیل آونر، هنرمند اتریشی همراه همسرش در حالی‌که ویولن‌هایشان را در دست داشتند، با لبخند وارد صحنه اجرا شدند.

او  قبل از شروع نواختن خود و همسرش را این‌گونه معرفی کرد: من دنیل اونر اهل اتریش و همسرم باربارا اونر برزیلی است. ما باهم ویولن را آموختیم و  در حال حاضر ساکن وین هستیم. ما در جشنواره‌های مختلفی شرکت کرده‌ایم و از این‌که در جشنواره موسیقی ایران شرکت داریم بسیار خرسندیم. فکر می‌کنم ایران کشوری است که دوست دارد پل‌های ارتباطی را با دیگر کشورها ایجاد کند.

دنیل آونر از مادری پیانیست و پدری ویولنیست متولد شده و در یک مدرسه موسیقی کار خود را شروع کرده است. او به همراه همسرش گروه موسیقی دوئت ویولن را تاسیس کرده و در سراسر جهان از جمله آفریقای جنوبی، مکزیک، انگلیس و آلمان اجرا داشته‌اند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha