نشست خبری فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک شب گذشته در نهمین روز جشنواره سی و هشتم فیلم فجر درحال و هوایی متفاوت از دیگر نشست‌های خبری برگزار شد.

نشست خبری فیلم «پوست» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک شامگاه یکشنبه ۲۰ بهمن ۹۸ در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر، در حالی با حضور عوامل فیلم در پردیس ملت برگزار شد که به‌واسطه طنازی و مطایبه برادران ارک، یکی از متفاوت‌ترین نشست‌های رسانه‌ای سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بود و بارها با خنده جمعی حضار همراه شد. در این نشست خبری فیلم «پوست» فرزاد حسنی مجری نشست در واکنش به حال و هوای گروه عوامل فیلم و شوخی‌هایشان گفت: به‌خدا خسته شدیم اینقدر فیلم تلخ در جشنواره دیدیم، امشب چقدر خندیدیم!

در ادامه جواد قامتی، بازیگر اصلی این فیلم نیز با اشاره به سابقه کاری خود گفت: «من در کارنامه بازیگری‌ام، در ۴۰ نمایش بازی کرده‌ام و در تبریز بازیگر چهره‌ای هستم. این اولین کار سینمایی من نیست و فیلم‌هایم تاکنون مجوز پخش نگرفته‌اند و به همین دلیل تا کنون دیده نشده‌ام.» او به سختی همکاری با برادران ارک اشاره کرد و ضمن تعریف خاطره‌ای از شنا در آب سرد منفی دو درجه، به شوخی گفت: «به خدا اگر اسکار هم به من بدهند، دیگر با برادران ارک کار نمی‌کنم!»

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha