همشهری آنلاین: شرکت BMW در مراسم ۱۰۰ سالگی تولد خود در مونیخ طرح مفهومی خودروی جدید خود را با قابلیت تغییر کاربری میان رانندگی خودکار و دستی رونمایی کرد.

بر اساس گزارش ميل‌ آنلاين،‌خودروي Vision Next 100 اين امكان را به مالكش خواهد داد تا در موقعيت مناسب، ميان وضعيت كنترل خودكار يا كنترل راننده يكي را انتخاب كند. در صورتي كه راننده بخواهد هدايت خودرو را به حالت خودكار درآورد،‌ مي‌تواند فرمان خودرو را جمع كرده و صندلي را به هرسمتي كه مي‌خواهد بچرخاند.

در وضعيت كنترل راننده، اين خودرو از سرعت و خط هدايت قابل قبولي برخوردار است، در وضعيت خودكار نيز فرمان به كلي جمع شده و راننده مي‌تواند صندلي خود را به سوي سرنشين ديگر خودرو بچرخاند. اين طرح مفهومي از خودروي جديد BMW تصويري از خودروهايي هستند كه در آينده طراحي و ساخته خواهند‌شد.

به گفته آدريان ون هويدونك مدير بخش طراحي BMW اگر به عنوان يك طراح قدر تجسم چيزي را داشته‌باشيد،‌احتمال اينكه آنچه تجسم كرده‌ايد در آينده به واقعيت تبديل شود بسيار زياد است، هدف BMW از ساخت نمونه اوليه خودروي Next 100 نيز خلق سناريويي براي آينده بود تا مردم از آنچه در انتظار آنهاست آگاه شوند.

خودروي جديد BMW تركيبي از طرح كوپه خودروهاي ورزشي و ظرافت و زيبايي خودروهاي سدان را در خود دارد كه با طراحي دقيق به خوبي مي‌تواند خود را با نيازهاي سرنشينانش تطبيق دهد.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha