همشهری آنلاین: اسامی و تصاویر عزاداران حسینی که در پی حمله افراد مسلح ناشناس به یک حسینیه در شرق عربستان به شهادت رسیدند منتشر شد.

 

 

به گزارش فارس، افراد مسلح ناشناس، همزمان با عاشورای حسینی شش نوجوان را در شرق عربستان مقابل یک حسینیه به شهادت رساندند و ۹ نفر دیگر را مجروح کردند.

این شش شهید، نوجوانانی به نام‌های «محمد المشرف»، «ابن حسین صالح المشرف»، «هادی خلیفة المطاوعة»، «محمد حسین البصراوی»، «ابن سلمان البشیر»، «زهیر حبیب المطاوعة» هستند.

منابع مطلع در شهرک الدالوه به خبرگزاری فارس تأکید کردند که تعداد شهدای این حمله تروریستی، شش نفر است. این اتفاق زمانی رخ داد که مردم در حال خارج شدن از حسینیه بودند و با دیدن این صحنه غافلگیر شده‌اند.

شاهدان عینی گفتند که ابتدا افراد مسلح مقابل حسینیه شروع به تیراندازی هوایی کردند، اما بلافاصله به سوی مردم نشانه رفتند و در پی این تیراندازی شش نفر شهید شدند.

هنوز روشن نیست که خودرو افراد مهاجم از چه نوعی بوده است اما وزارت کشور عربستان اعلام کرد که شش نفر را در این خصوص بازداشت کرده است اما جزئیات بیشتری درباره آنان ارائه نکرد.

گفته می‌شود تعقیب این افراد در روستانی الجفر، الطرف و الجشه انجام شده است.

خانواده‌های قربانیان این حادثه، به بیمارستان الجفر رفتند و در این مکان تجمع بزرگی صورت گرفت.

همچنین پلیس عربستان قرار است بزودی در این خصوص بیانیه‌ای صادر کند. سرتیپ زیاد الرقیطی سخنگوی پلیس عربستان گفت که سه‌شنبه شب بیانیه پلیس درباره حادثه منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷