همشهری آنلاین: شور و نشاط مردم آذربایجان غربی از باراش سنگین برف و باران در این استان منجر به برگزاری جشنواره آدم برفی در شهر ارومیه شد.

با بارش سنگین برف و به شکرانه این نعمت الهی و ایجاد شور و نشاط در میان خانواده‌ها و شهروندان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در بوستان‌های این شهر ارومیه  اقدام به برگزاری جشنواره آدم برفی کرد. این جشنواره مورد استقبال بسیار  مردم  شهر قرار گرفته و با وجود بارش سنگین برف و کندی تردد در سطح شهر، گروه کثیری از شهروندان ارومیه همراه با خانواده و حتی کودکان خردسال در این جشنواره شرکت کردند و ساعات خوشی را در کنار هم گذراندند.

در این ساعات خوش برفی مردم  از پیر و جوان و کودک و نوجوان اقدام به ساخت آدم برفی که هر کدام در نوع خود بی نظیر و زیبا هستند، کردند.

در این جشنواره هنرمندان و مجسمه سازان ارومیه  نیز به چهره سازی از حاضران و علاقمندان و ساختن تندیس‌های برفی از حیوانات و حتی گاهی اثار تاریخی پرداختند و با هنرنمایی خود در شادی مردم سهیم شدند. پرتاب گلوله‌های برفی برای بازی و تفریح، گرفتن عکس های یادگاری، دانه دادن به پرندگان و... از صحنه های جالب این جشنواره بود که شهروندان شاد ارومیه آن را در این جشنواره به نمایش گذاشتند.

ساخت آدم‌های برفی جالب که بعضی از آنها تا ارتفاع سه متر می‌رسید، بسیار هیجان انگیز بود. این جشنواره در سه رده؛ انفرادی، گروهی و خانوادگی در محل ائللر باغی ارومیه برگزار و به برندگان مسابقه ساخت آدم برفی برتر و زیبا 5 جایزه نفیس اهدا شد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز