همشهری‌آنلاین: مرد شماره یک تنیس جهان پس از شکست در فینال ویمبلدون اعتراف کرد که حریفش از او بهتر بود.

 

نوواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون 2013 در سه ست با نتایج 6 بر 4 ، 7 بر 5 و 6 بر 4 مغلوب اندی ماری اسکاتلندی شد و نتوانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

این تنیسور صرب بعد از بازی اعتراف کرد که ماری شایسته قهرمانی در ویمبلدون بود و گفت: ماری در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. او فاتح تنیس آزاد آمریکا و قهرمان تنیس المپیک لندن شد و الان هم قهرمانی در ویمبلدون را تجربه کرد. بر این باورم که ماری در فینال از نظر فنی و بدنی تغییر نکرده بود که از نظر فنی آماده‌تر شده بود.

جوکوویچ که نتوانست دومین قهرمانی خود در ویملبدون و ششمین قهرمانی در گرنداسلم تنیس را تجربه کند، افزود: همیشه شکست در فینال سخت است و این طبیعت ورزش است. احساس سرخوردگی می‌کردم و به همین علت بلافاصله از ورزشگاه خارج شدم ‌اما فرد را به روال عادی برخواهم گشت. باید اعتراف کنم که در بعضی از دقایق صبر کافی نداشتم و حریف بهتر ظاهر شد. به خوبی می‌دانستیم که برای قهرمانی در ویمبلدون باید در بهترین حالت خود باشم. ماری انگیزه زیادی برای کسب نخستین قهرمانی خود در ویمبلدون داشت. من هم انگیزه زیادی داشتم اما در نهایت این ماری بود که جام را بالای سر برد. حمایت تماشاگران از ماری شگفت‌انگیز بود و من آن را پیش‌بینی می‌کردم.

قهرمانی ماری در ویمبلدون نخستین قهرمانی یک بریتانیایی پس از 77 سال است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۷ تیر ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۹