همشهری آنلاین: کارمندان بانکی در چین در تلاشند تا تکه اسکناس‌هایی به ارزش پنجاه هزار یوآن چین را که توسط یک زن خرد شده اند، ‌مانند پازل به هم بچسبانند،‌ تلاشی که چندان موفق نبوده زیرا پس از 6 ساعت تمرکز تنها توانستند یک اسکناس را به هم بچسبانند.


کارمندان "بانک چین" پس از اینکه زنی مبتلا به مشکل روانی در حدود پنجاه هزار یوان اسکناس برابر با چهار هزار و 900 پاوند را پاره کرده بود،‌ 6 ساعت زمان صرف کردند تا قطعات اسکناس‌ها را به یکدیگر بچسبانند. همسر این زن ناامیدانه تکه های این اسکناس‌ها را برای گرفتن کمک به شعبه "سیچوان" بانک آورده بود. ظاهرا این زن اسکناس‌ها را طی یک حمله روانی پاره کرده است.

12 نفر از کارمندان بانک پس از اینکه مرد به آنها توضیح داد به این پول برای پرداخت هزینه‌های درمانی زنش نیاز دارد،‌ برای چیدن قطعات این پازل گرانقیمت اعلام آمادگی کردند.

با این همه پس از گذشت 6 ساعت کارمندان تنها توانستند یکی از اسکناس‌ها را به هم بچسبانند و به تدریج از این کار دست کشیدند و مشخص نیست آیا مرد چینی توانسته برای چسباندن دیگر قطعات از دیگران کمکی دریافت کرده و پول‌های خود را دوباره به شکل اولیه بازگرداند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵