همشهری آنلاین: با نزدیک شدن به زمان عرضه گوشی گلکسی اس 3، سامسونگ وب‌سایتی راه‌اندازی کرده که در آن طرفداران اپل را به گوسفند تشبیه کرده و می‌گوید کاربران اپل به صورت کورکورانه از فناوری استفاده می‌کنند.

به گزارش دیلی تلگراف، این وب‌سایت به نام tgeltaayehxnx.com ثبت شده که در حقیقت شکل به هم ریخته thenextgalaxy.com‌ است.

وقتی وارد این سایت می‌شوید در بالای صفحه این جملات را می‌بینید: "همه چیز را اشتباه متوجه شده‌اید، پیروی کورکورانه از فن‌آوری‌ها شما را به هیچ جایی نمی‌رساند."

سپس مجموعه‌ای از کلمات را مشاهده می‌کنید که با کلیک کردن برروی ترتیب درست آن‌ها و ساخت عبارت The Next Galaxy به سایت thenextgalaxy.com‌ هدایت می‌شوید.

این وب‌سایت ظاهراً قرار است اخبار عرضه نسل جدید تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ را پوشش دهد. در این سایت همچنین یک ویدئوی تبلیغاتی است که اشاره‌ای به تبلیغات قبلی شرکت سامسونگ نیز دارد که در آن‌ها کاربران محصولات اپل به گوسفند تشبیه شدند.

گوشی گلکسی جدید قرار است پنجشنبه هفته آینده در لندن رونمایی شود. به نقل از وب‌سایت‌های فن‌آوری این گوشی به احتمال زیاد دارای نمایشگر 4.7 اینچی AMOLED، دوربین 12 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید نسخه 4 خواهد بود.

همچنین بعضی متخصصان پیش‌بینی کرده‌اند که سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی جدید سرویس ذخیره ابری خود را نیز معرفی می‌کند. در حال حاضر سرویس iCloud‌ اپل و Dropbox بزرگترین سرویس‌های ذخیره ابری هستند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴