همشهری‌آنلاین: علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن که شنبه شب به علت واژگون شدن اتومبیلش در جاده نطنز - کاشان دچار جراحت از ناحیه سر شده و در بیمارستان شهید بهشتی تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بود عصر یکشنبه با تدابیر ویژه پزشکی به بیمارستان لاله تهران منتقل شد.

مهر نوشت: علی دایی روز شنبه در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه تصادف شد و به بیمارستانی در کاشان منتقل شد. در زمان انتقال دایی به بیمارستان کاشان، افراد سودجو از فرصت استفاده کرده و خودروی واژگون شده علی دایی را مورد سرقت قرار می‌دهند. دایی که قرار بود در بازگشت از اصفهان به امارات برود در خوردی شخصی‌اش پنج هزار دلار، دو میلیون پول نقد، یک ساعت مچی گران قیمت، انگشتر، دسته چک، دو عدد گوشی موبایل و ... داشته که تمامی آنها به سرقت رفته است.

این روزها اخباری متفاوتی از دلیل تصادف علی دایی مطرح می‌شود که بخشی از آنها تایید شده و برخی دیگر شایعاتی بی اساس است. اما ظاهرا دلیل تصادف علی دایی مصرف داروی سرماخوردگی از سوی سرمربی تیم راه آهن بوده است. دایی که دچار سرماخوردگی شده بود برای بهبودی خود از شربتی استفاده می‌کند که باعث خواب آلودگی وی می‌شود. خواب آلودگی علی دایی در نهایت باعث تصادف وی و آسیب دیدگی‌اش از ناحیه سر و صورت می‌شود.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۴