همشهری آنلاین- هلن صدیق بنای: فکر می‌کنید، چرا می‌گویند هرگز از یک فیل سبقت نگیرید؟

ماجرا از آنجا شروع شد که مردی برای تولد 66 سالگی خود، تصمیم به یک سفر ماجراجویانه و آرامش‌بخش می‌گیرد. در حالیکه این سفر بیش از آنچه او انتظار داشت، ماجراجویانه بود و باید خدا را شکر کند که این بار بخت با او یار بوده ‌است.

جان سومرز یک مرد ایرلندی تباراست. او با دوست صمیمی خود، تصمیم می‌گیرند برای این سفر ماجراجویانه به آفریقای جنوبی سفر کنند. سفری که هرگزخاطره آن از ذهن و فکر آنها پاک نخواهد شد.

در این سفر آنها در حال بازدید از پارک سفری آفریقای جنوبی بودند که با یک فیل خشمگین 5 تنی درگیر می‌شوند. البته مسئولین پارک معتقدند، این دو ماجراجو هم در شعله‌ور شدن خشم این فیل بی‌گناه نیستند.

آنها به همراه سایر گردشگران در جاده خاکی این پارک آفریقایی در حال رانندگی، تماشای حیات وحش و عکاسی بودند. هنگامی که می خواستند از کنار یک فیلی که در وسط جاده راه می‌رفت سبقت بگیرند فیل عصبانی شده و تلاش می‌کند ماشین آنها را مانند یک ماشین اسباب بازی به خارج از جاده پرت کند.

احتمالا جان هنگام سبقت گرفتن به آقا فیله گفته؛ "هی گنده برو کنار  با اون هیکلت همه جاده رو گرفتی..."

بعد هم دستش را روی بوق گذاشته و همین امر باعث خشم و عصبانیت آقا فیله شده و ماشین جان و دوستش را از جاده به بیرون پرت کرده است.

برای لحظه فکر کنید، اگر توی خیابان‌های یک شهر، افراد به جای راه دادن به راننده‌ای که در حال سبقت گرفتن است، عکس‌العمل این آقا فیله را از خودشان نشان دهند، آیا دیگر کسی جرات سبقت گرفتن در خیابان یا جاده‌ها را خواهد داشت؟

این فیل خشمگین چنان با نفرت و قدرت 5 تنی خود، ماشین جان و دوستش را از جاده خاکی بیرون می‌اندازد که هیچ کس باور نمی‌کند این دو ماجراجو بتوانند زنده از آن ماشین خارج شوند.

خوشبختانه، آنها صحیح و سالم و تنها با چند خراش و کبودی جزئی از زیر پای این فیل خشمگین و ماشین چپه شده، فرار می‌کنند.

نام این فیل خشمگین آمارولا است. ماموران پارک بعد از تلاش‌های فراوان موفق به دستگیری او شدند. این عکس‌های ناب را هم یک عکاس خوش شانس به نام راین ون واکی که در یک جای امن نشسته بوده، گرفته است.

راستی به نظر شما فیله بیمه بدنه بوده یا نه؟

http://www.dailymail.co.uk

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸