همشهری آنلاین: ملی‎‏پوشان بسکتبال کشورمان مهم‌ترین و سخت‌ترین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با 37 اختلاف امتیاز به آمریکا قهرمان المپیک و تیم دوم جهان واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم ملی بسکتبال کشورمان مقابل آمریکا با نتیجه 51 بر 88 به سود آمریکا به پایان رسید. این دیدار  در سالن ابدی ایپکچی استانبول برگزار شد.

این نخستین دیدار رسمی تیم‌های ملی ایران و آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز بود. شاگردان وسلین ماتیچ پیش از این دیدار نتیجه دیدار مقابل برزیل و کرواسی را واگذار کرده و مقابل تونس هم صاحب برتری شده بودند.

آمریکایی‎ها که در سه دیدار گذشته نیز به ترتیب تیم‎های کرواسی، اسلوونی وبرزیل را از پیش رو برداشته بودند با کسب این پیروزی صدرنشینی خود در گروه B را مستحکم و به نوعی نهایی کرد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا پنجشنبه آخرین دیدار خود درمرحله مقدماتی رقابت‎های قهرمانی جهان را مقابل اسلوونی برگزار می‎کند. این دیدار ساعت 20:30 برگزار می‎شود. آخرین حریف ایران در جام شانزدهم رنکینگ بیستم را در اختیار دارد.

شانزدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان جهان تا 21 شهریورماه در ترکیه دنبال می‎شود. تیم نخست این رقابت‏ها سهمیه بازی‏های المپیک لندن را از آن خود می‎کند. اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی است.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۷