تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بازی اول پلی آف تورنمنت سه جانبه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف چادرملو رفت و در پایان با نتیجه ۱-۲ تن به شکست داد تا چادرملو در بازی پایانی حریف گل گهر شود.
عکاس: نوید ده سری
The online version of the Iranian daily Hamshahri
ISSN 1735-6393تیم فوتبال پرسپولیس امشب در بازی اول پلی آف تورنمنت سه جانبه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دو در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف چادرملو رفت و در پایان با نتیجه ۱-۲ تن به شکست داد تا چادرملو در بازی پایانی حریف گل گهر شود.
عکاس: نوید ده سری
نظر شما