رامین رضاییان، ستاره تیم ملی با یک کیف لاکچری و گران‌قیمت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، کیف رامین رضاییان از برند Christian Louboutin است که ۱۱۲۰۰ درهم قیمت دارد که به پول ایران نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است.

رامین رضاییان با کیف ۵۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی در لس‌آنجلس | عکس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دیگر رسانه‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    13 7
    به هیچکس ربطی نداره زحمت کشیده نه دزدی کرده نه رانتی نه ویژه خواری و نه زد و بند و..... نه ژن سگی و خوکیه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    19 3
    آخه این شد خبر
    • ب IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
      3 0
      پاچه خواری کرده
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    12 5
    مثل لباس پادشاهه که تن نداشت بنظر من 1 میلیون تومن بشتر نمی ارزه
  • تنها IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    6 0
    خدا کنه خونه و ماشین ارزون بشه.به خدا خدا کنه همه پولدار باشن.منم بتونم یه خونه رهن کنم.استرس شدید دارم حالم خوب نیست پولم داره تموم میشه.میترسم گوشه خیابون به خواری بیفتم. خدا کنه توافق بشه ارزونی بشه.
  • حرف مردم IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    1 1
    خوب که چی زحمت کشیده ، با پول دزدیده شده از مردم که نبوده!!!!
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    3 1
    قشنگ کارهای مربی قبلی ایران رو کپی کرد و دفاع اتوبوسی کرد.هیچ ایده ای از خودش نداشت و نمیتونست داشته باشه.این کپی کاری نیازی به این همه پول دادن به قلعه نویی نداشت.یکی دیگه هم میتونست.بلژیک و نیوزیلند بسیلر تیمهای ضعیف هستند چون مصر راحت متوقفشون کرد.خواهید دید که چهره و ضعف شدید تیم ایران با بازی مقابل مصر معلوم میشه .مصری که واقعا قوی هست نه مثل بلژیک و نیوزیلند که حتی از عراق هم ضعیف تر بودند.
  • مجید IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    4 0
    پول که زیاد باشه نمی‌دونن چطور خرج کنن
  • افشین IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    3 1
    پول بیت المال و مفت را می‌خورند. با بلژیک مساوی کرده اند انگار قهرمان جهان شده اند .
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 4
    خداروشکر مبارکش باشه. رزق و روزی خوب لیاقت هرکسیه که از خدا بخواد و براش تلاش کنه
  • محبوبی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    ....از بیکاری بدنبال سوژه خیالی میگردن. ای کاش ۵۰۰ میلیاردی می شد تورا سنه نه .......
  • عدالت IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    1 0
    زحمت کشیده رو خوب میگین!!! آخه بیل زده، کارگری داره میکنه، داخل معدن کار میکنه 😂😂😂 تورو خدا کلمه زحمت کشیده رو نگین فقط
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    ارزش پول ما پایین است .انبه دانه ای 200 هزارتومان.گیلاس دانه ای 20 هزار تومان
  • US ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    آیا شما مطبوعات ها چیزی دیگری برایتان مهم نیست به جز افشا و تبلیغ بدون هزینه برای افراد و شرکت ها و تشویق یک تعداد آدم کم عقل برای اینگونه خرید ها !!!!!جای تاسف دارد حداقل از این روزنامه دولتی …بابا فکر کنید بعد مطلب چاپ کنید ..جان مولا برید کار مطبوعاتی یاد به گیرید