همشهری آنلاین: فرماندار شهرستان خوی ضمن اعلام خبر دستگیری 4 مظنون در ارتباط با ترور دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان از تشکیل کمیته ویژه امنیتی جهت پیگیری علل این ترور خبرداد.

ابراهیم محمد لو بامداد سه شنبه 29 دی پس از اتمام نشست شورای تامین در گفتگو با مهر در خصوص نتایج این جلسه گفت: پس از وقوع شهادت دادستان انقلاب این شهرستان، جلسه شورای تامین بلافاصله تشکیل و تا ساعت دو بامداد روز سه شنبه ادامه یافت.

وی ادامه داد: در این نشست ضمن محکومیت ترور وی کمیته ویژه‌ای متشکل از تمامی دستگاه‌های امنیتی شهرستان تشکیل شد تا عوامل و پشتیبانان این عمل ننگین شناسایی و هرچه سریعتر به جزای عمل خود برسند.

محمدلو، برگزاری مراسمی باشکوه جهت تشییع جنازه ولی حاج قلی زاده با حضور تمامی اقشار مردم، مسئولان استانی و شهرستان روز چهارشنبه 30 دی ماه سال جاری از مقابل درب دادگستری شهرستان خوی تا مزار شهدا را از دیگر نتایج شورای تامین این شهرستان عنوان کرد.

وی با محکومیت این حادثه ننگین گفت: از ساعات ابتدای حادثه عوامل انتظامی و امنیتی موضوع را پیگیری کرده اند و با توجه به سرنخ‌های موجود چهار نفر مظنون در این رابطه دستگیر شده و پیگیری‌های بعدی ادامه دارد.

فرماندار خوی در خصوص علل این حادثه با اشاره به تحرکات زیاد عوامل داخلی مشکوک و عوامل وابسته به دشمنان قسم خورده خارج از کشور اظهار داشت: فرضیات زیادی در خصوص این حادثه مطرح است ولی با توجه به تحرکات گروهک‌های معاند و ضد انقلاب  به نظر می‌رسد وی توسط گروهک‌های معاند ضد انقلاب ترور شده باشد.

محمدلو با بیان اینکه ولی حاج قلیزاده با هیچ فرد یا گروهی مشکل شخصی نداشت، گفت: با توجه به سرنخ‌های موجود موضوع هم اکنون توسط گروه‌های امنیتی در دست بررسی است و پیش بینی می‌شود در عرض 48 ساعت آینده عوامل این حادثه شناسایی و دستگیر شوند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی حوالی ساعت 8 شب روز دوشنبه 28 دی جلوی درب منزل خوی با ضرب دو گلو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 99823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز