گروه شهری: کنترل و نظارت بر عملکرد تاکسی‌های تهران از طریق دوربین صورت خواهد گرفت

پیمان سنندجی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: با استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری که در تمام مناطق و سطح شهر گسترده شده‌اند بر عملکرد تاکسی‌ها به دقت نظارت می‌شود و درصورت مشاهده هرگونه تخلف با راننده خاطی برخورد خواهد شد.

این نظارت به‌صورت آنلاین به‌ویژه در نقاط پرازدحام و مهم میسر خواهد شد. به گفته سنندجی، همچنین درصورت بروز هرگونه مشکل در خدمات‌رسانی خطوط می‌توان بدین وسیله به سرعت مشکل را مدیریت و رفع کرد.

سنندجی در ادامه از ایجاد دفاتر تاکسیرانی در تمام مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبر داد و افزود: به‌منظور اجرای سیاست منطقه‌محوری، تمرکز زدایی و تامین رضایت مراجعین، تمامی خدمات‌اداری و امور جاری تاکسیرانی که قبلاً به‌صورت متمرکز و در محل دفتر مرکزی ارائه می‌شد، با راه‌اندازی دفاتر 22 گانه تاکسیرانی مستقر در مناطق تهران به این دفاتر محول شد.

وی افزود: بنابراین  رانندگان پرتلاش تاکسی شهر تهران می‌توانند براساس منطقه شهرداری محل سکونت برای تاکسی‌های گردشی و منطقه فعالیت برای تاکسی‌های خطوط، جهت دریافت هرگونه خدمات اعم از پذیرش و تشکیل پرونده، نقل و انتقال، انتصاب راننده کمکی، صدور، تمدید و تعویض پروانه فعالیت، امور گواهینامه، دریافت وام قرض الحسنه، مرخصی، پرداخت عوارض سالانه، صدور انواع معرفی‌نامه، تعیین و تعویض خط، رسیدگی به شکایات و... به دفاتر مذکور مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تاکید کرد: با راه‌اندازی دفاتر تاکسیرانی در تمام مناطق 22گانه شهرداری تهران دیگر رانندگان مجبور نیستند برای کوچک‌ترین کار خود مسافت زیادی را تا دفتر مرکز طی کنند و به جای خدمات رسانی به شهروندان وقتشان در رفت‌وآمدهای بی‌دلیل تلف شود.

کد خبر 99695

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز