گروه سیاسی: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه وحدت، محور می‌خواهد و محور آن باید حول اسلام، قانون اساسی و ولایت فقیه شکل گیرد، گفت: رهبری صبور، هوشمند، دوراندیش، رئوف و بسیار حلیم داریم که جلوی خیلی از تندروی‌های زیاد از حدی را که قرار بود در این مدت رخ دهد، گرفتند.

سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه با اشاره به اتفاقات پس از انتخابات افزود: فضای پیش آمده، بستر فعالیت توده‌ای‌ها تا گروهک منافقین را فراهم کرده و زمینه تخریب‌های وسیع شکل گرفته است.

وی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد همانند سال‌های 59 و 60 بحث و اختلاف را به درون خانواده‌ها و میان پدر، فرزند، زن، شوهر و برادر بکشاند. در این شرایط به بصیرت سیاسی و فهم عمیق از مسائل کشور همراه با وحدت در همه نقاط به‌ویژه در شهرهای بزرگ نیاز داریم.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنانش که مشروح آن‌را ایلنا منتشر کرد، گفت: قدرت نظامی، سیاسی و ثبات ایران بیش از گذشته در سال‌های اخیر افزایش یافته است و به همین دلیل دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند ایران را بی‌ثبات نشان دهند، لذا در موتورسیکلت بمب می‌گذارند و یک دانشمند ایرانی را ترور می‌کنند.

وی با بیان اینکه اطمینان داشته باشید سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل در این قضیه دست داشته‌اند، تاکید کرد: پس از راهپیمایی عظیم ملت ایران و صلابتی که به نمایش درآمد دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا وضعیت کشور را بی‌ثبات نشان دهد تا سرمایه‌گذاری نشود و پیشرفت و عدالت صورت نگیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند به‌راحتی به افراد، عناوینی همچون منافق و ضد‌ولایت فقیه نچسبانید.

هراس از ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل به‌شدت از حمله به ایران در هراس است.
محمدعلی جعفری در اجتماع بسیجیان چهارمحال‌وبختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که با جنگ سخت دیگر به اهداف شوم و پلید خود نخواهند رسید از همین رو تهدید علیه انقلاب اسلامی ایران را رها نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه‌نیوز، وی ادامه داد: آنها به‌دنبال تشدید ناامنی، تحریم و توطئه اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند اما ملت ایران آمادگی همه جانبه علیه تهدیدات مختلف دشمنان انقلاب اسلامی ایران را کسب کرده است.

وی گفت: در کشور، برخی از مدیران سطوح مختلف، آگاهانه یا ناآگاهانه رفاه طلبی بیش از حد با الگوگیری از زندگی جوامع و اقتصاد غربی را اجرایی کرده‌اند.

به گفته وی، در فتنه‌های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی، بسیجیان به‌خوبی در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کردند زیرا فلسفه وجودی بسیج و سپاه، حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

کد خبر 99541

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز