همشهری آنلاین: محمود خسروی وفا (رئیس کمیته‌ ملی پارالمپیک و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین) برای شرکت در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون نام نویسی نکرده است.

محمود خسروی وفا (رئیس کمیته‌ ملی پارالمپیک و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان) برای شرکت در انتخابات جدید ریاست این فدراسیون نام نویسی نکرده است تا پس از مدت‌ها از این فدراسیون خداحافظی کند.

به گزارش ایپنا، محمود خسروی‌وفا که در 6 دوره متوالی به مدت 26 سال ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین (2 سال سرپرست بوده است) را برعهده داشت و شانس نخست مدیریت این فدراسیون را برای دوره 4 ساله جدید در اختیار داشت، در اقدامی غیرقابل پیش‌بینی در پایان مهلت نام‌نویسی کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون، از ثبت نام خودداری کرد.

بر این اساس در مهلت نام‌نویسی انتخابات ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین که از یکم لغایت شانزدهم دی ماه ادامه داشت تنها 5 نفر برای شرکت در مجمع انتخابات نام‌نویسی کردند که در این بین نامی از محمود خسروی وفا (رئیس کمیته پارالمپیک) دیده نمی‌شود.

کاظم نظم‌ده، دانشجوی دکترای مدیریت استراتژیک که از سال 84 تاکنون معاون بهزیستی کل کشور نیز هست و سمت رئیس هیات جانبازان ساوجبلاغ را نیز در کارنامه کاری خود دارد یکی از جدیدترین گزینه‌های ثبت‌نامی برای احراز پست ریاست فدراسیون است.

غفور کارگری، دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی دانشگاه امام حسین که حدود 2 دوره از حضورش در پست نایب رئیس فدراسیون می‌گذرد، یکی دیگر از جدیدترین گزینه‌ها برای پست این فدراسیون به شمار می‌رود.

حسن محمدزاده، کارشناس تربیت‌بدنی از دانشگاه تربیت معلم در حال حاضر معاون فنی و مدیر ورزشی کمیته ملی پارالمپیک و مسوول فنی فدراسیون ناشنوایان است.

جعفر عسگری کچوسنگی، دانشجوی کارشناسی ارشد تحقیق و ارتباطات که در حال حاضر مسئول کمیته فوتبال قطع عضو هیات تهران است و معاونت مدیر کلی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را نیز برعهده داشته و به عنوان سرپرست و مربی و بازیکن در فوتبال قطع عضو و همچنین در رشته‌های والیبال نشسته، دوو میدانی و شنا حضور فعال داشته است، یکی دیگر از کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون به شمار می‌رود.

کرم‌الله علیمرادی، رئیس برکنارشده‌ فدراسیون پزشکی ورزشی، پنجمین کاندیدای احراز پست فدراسیون است.

گفتنی است؛ در حالی که براساس آیین نامه فدراسیون‌های ورزشی، روسای برکنار شده حق حضور در مجامع انتخاباتی را ندارند او اقدام به ثبت نام برای دریافت کرسی ریاست فدراسیون کرده است. حضور او برای شرکت در انتخابات قطعی نیست چرا که علیمرادی باید برای نام‌نویسی و شرکت در مجمع انتخابات جانبازان و معلولین از رئیس سازمان تربیت‌بدنی برای همین ایراد کسب مجوز کند.

لازم به ذکر است؛ مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین 18 بهمن ماه با حضور 5 کاندیدا به ریاست حمید سجادی (رئیس مرکز توسعه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی سازمان تربیت‌بدنی) برگزار خواهد شد.

کد خبر 99146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز